کرج- سرمربی البرزی تیم ملی فوتبال دانش آموزی تمدید قرارداد با کی روش را عاملی مهم برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا دانست.

کیروش تا جام ملت های آسیا حفظ شود/ ابهام درحضور تیم ملی دانش آموزی در بازی های آسیایی

داود عنبرستانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: برای اجرای برنامه های بلند مدت پس از جام جهانی می توان به فکر جایگزین برای کی روش بود اما برای هدف کوتاه مدت که همان حضور موفق در جام ملت های آسیا است ادامه همکاری با کیروش کمک زیادی به این اتفاق می کند.

وی با بیان این که تیم ملی شرایط خوبی را پشت سر می گذارد گفت: تعدادی از بازیکنان جوان تر به تیم ملی اضافه شده اند که از همین رو می توان آینده خوبی را به خصوص برای حضور در جام ملت های آسیا متصور شد.

استعدادیاب البرزی فوتبال ایران تصریح کرد: البته جای خالی بازیکنانی مانند سید جلال حسینی در قلب دفاع تیم ملی را نمی توان انکار کرد و بدون شک بدون حضور مدافعی با تجربه چون او با مشکل روبرو می شویم که امیدواریم چاره ای در این خصوص اندیشیده شود.

عنبرستانی که خود کاشف استعداد یکی ازمدافعان تیم ملی بوده است با اشاره به تغییر پست او گفت: روزبه چشمی بازیکن بسیار خوب و جنگنده ای است به شرط آنکه در پست تخصصی اش یعنی هافبک دفاعی به کار گرفته شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه و لژیونر های شاغل در لیگ های اروپایی می توان حضور خوبی را برای تیم ملی در جام جهانی متصور شد این در حالی است که بهتر بود بازی های تدارکاتی بیشتری برگزار می شد.

سرمربی البرزی تیم ملی فوتبال دانش آموزی به مشخص نبودن وضعیت تیم تحت هدایت خود اشاره کرد و گفت: در حالی اعزام تیم ملی دانش آموزی به مسابقات آسیایی در هاله ای از ابهام قرار دارد که تیم ایران مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها است.

عنبرستانی تصریح کرد: استعدادهای جدیدی کشف شده اند و بدون شک تیم ملی دانش آموزی نسبت به سال گذشته که قهرمان آسیا شد از قدرت بیشتری برخوردار بوده و این در حالی است که منتظر حمایت مسئولین برای اعزام به هندوستان هستیم.

وی از برگزاری مسابقات کشوری فوتبال دانش آموزی در بهمن و اسفند سال جاری خبر داد و گفت: قهرمان این مسابقات به مسابقات جهانی که در اردیبهشت سال بعد به میزبانی صربستان برگزار می شود اعزام خواهد شد.

سرمربی البرزی تیم ملی فوتبال دانش آموزی در پایان با اشاره به وضعیت فوتبال استان گفت: البرز سرشار از استعداد بوده اما پیشرفت فوتبال استان حمایت بیشتری را از سوی مسئولین مربوطه می طلبد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.