شهرکرد-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) گفت: راهپیمایی روز قدس، گوشه ای از اتحاد و اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان می کشد.

روز قدس تجلی اتحاد و اقتدار امت اسلام است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز اظهار کرد: روز قدس یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی برای رهایی ملت های مظلوم از چنگال استکبار جهانی بالاخص مردم ستمدیده فلسطین از زیر یوغ اشغالگران قدس شریف است، که پاره تن اسلام می باشد.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند؛من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم و روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند.

سرافراز ادامه داد: وحدت و انسجام ملت های مسلمان اجازه دخالت از بیگانگان در امور کشورهای آنها را سلب می کند و نمی گذارد هیچ قدرتی به آنها زور بگوید و ستم روادارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) گفت: روز قدس، روز اعلام برائت از نظام سلطه و استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است.

 حجت الاسلام سرافراز افزود: روز جهانی قدس، روز هشدار به حاکمان خائن در برخی کشورهای اسلامی است که منافع امت اسلام را وجه المصالحه استکبار قرار داده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم (ع) تصریح کرد: روز قدس، یک روز جهانی است که متعلق به همه ملت های مظلوم و آزادیخواه دنیاست و زمینه های انسجام مستضعفین در برابر مسکتبرین را فراهم می سازد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: شعار روز قدس،  مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ارتجاع است، که باید فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز، با دعوت از آحاد مردم برای شرکت فعالانه در مراسم راهپیمایی میلیونی روز جهانی قدس تأکید کرد: حضور پرشور مردم بویژه مؤمنین روزه دار در این مناسبت بزرگ که یادگار معمار کبیر انقلاب است، گوشه ای از اتحاد و اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان می کشد و در این برهه از زمان که رژیم کودکش صهیونیستی فشار بر مردم مظلوم سرزمین های اشغالی را مضاعف کرده، سبب قدرت و قوت مبارزین فلسطینی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.