اصفهان- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: روز قدس روز ذلت و خواری استکبار جهانی و در رأس آن اسرائیل غاصب است، این روز بزرگ فرصتی برای نمایش قدرت جهان اسلام در برابر استکبار جهانی است.

روز قدس فرصتی برای نمایش قدرت جهان اسلام در برابر استکبار جهانی است

جعفر عسگری در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فاصله کمتر از ۶ ماه از ۲۲ بهمن ۵۷ که مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی، انقلاب عظیمی را خلق و نظام مستبد شاهنشاهی را در ایران سرنگون کردند، حضرت امام(ره)   نظر مردم را به سمت یک وضوع مهمتر سوق دادند و آن مسأله فلسطین بود.

وی افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را برای تمام مسلمانان جهان به عنوان روز جهانی قدس مطرح کردند تا مسلمانان در خیابان ها حضور یافته و علیه سیاست های صهیونیسم جهانی و اسرائیل غاصب راهپیمایی کنند و از مردم فلسطین و جبهه مقاومت در مقابل اسرائیل حمایت کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مردم ایران در طول ۴۰ سال گذشته با حضور پررنگ و باشکوه خود در روز جهانی قدس مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی می کوبند، تصریح کرد: حضور مردم در روز قدس باعث شده اسرائیل در چارچوب سرزمین های اشغالی خود محصور شود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری طی سخنرانی اخیر خود در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: «روز قدس امسال باید متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار شود»، از این رو از مردم همیشه در صحنه استان اصفهان دعوت می کنیم که به این ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و حضوری چشمگیر در صحنه داشته باشند.

عسگری گفت: مردم باید در زوز قدس امسال با شکوه تر از قبل به خیابان ها بیایند تا برای دشمنان انقلاب و نظام استکبار جهانی درس عبرت و زنگ خطری باشد و بدانند که پایان خط هستند.

وی اظهارکرد: بی شک فردا شاهد خواهیم بود مردم روزه دار اصفهان و شهرهای مختلف استان راهپیمایی باشکوهی را بر پا خواهند کرد و با شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر امریکا» یکبار دیگر نشان خواهند داد همچنان رهرو راه امام و ولایت فقیه خواهند بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان روز قدس را روز ذلت و خواری استکبار جهانی و در رأس آن اسرائیل غاصب خواند و گفت: روز قدس روز حمایت از مردم مظلوم، بی دفاع و مقاوم فلسطین است، روز قدس روز همبستگی ملت های مسلمان در برابر ظلم مستکبران و صهیونیسم جهانی است.

وی با بیان اینکه روز قدس روز نمایش قدرت جهان اسلام در برابر استکبار جهانی است، اظهارکرد: امسال با توجه به اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی، مسیر پیش بینی شده برای حضور با شکوه و نمایش قدرت مردم در روز جهانی قدس، از پل فردوسی، خیابان شیخ صدوق شمالی، چهارراه شهید نیکبخت، خیابان نیکبخت شرقی و در نهایت مصلای امام خمینی خواهد بود.

عسگری یادآور شد: مراسم روز جهانی قدس در استان اصفهان فردا از ساعت ۱۰ و ۳۰ صبح آغاز می شود و پس از پایان مراسم، خطبه های نماز جمعه و اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلا برگزار می شود.

وی افزود: سخنران ویژه مراسم روز قدس امسال حجت الاسلام و المسلمین سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.