دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان از روند آماده‌سازی این تیم در اردوی روسیه ابراز رضایت کرد و مدعی شد لغو دیدارهای تدارکاتی به شاگردان کارلوس کی‌روش انگیزه بیشتری می‌دهد.

بیرانوند: لغو دیدارهای تدارکاتی به ما انگیزه بیشتری می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال ایران در کمپ لوکوموتیو مسکو اظهار داشت: قبل از حضور در کمپ آماده‌سازی روسیه اردوی خوبی را در ترکیه داشتیم و بازی تدارکاتی خوبی را با تیم ملی این کشور برگزار کردیم. خوشبختانه همه چیز خوب است و شرایط خوبی داریم. کارهای پزشکی و تمرینات در اینجا حرفه‌ای است.

«امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی در جام جهانی داشته باشیم.»، وی با بیان این جمله در مورد دیدار اول تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 برابر مراکش تصریح کرد: بازی برابر مراکش سخت خواهد بود، اما همه توان‌مان را برای این مسابقه می‌گذاریم تا بازی خوبی انجام دهیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: قبل از اینکه به پرتغال و اسپانیا فکر کنیم به مراکش فکر می‌کنیم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم تا با شرایطی خوب به مصاف اسپانیا و پرتغال برویم.

بیرانوند افزود: می‌توانستیم قبل از حضور در روسیه دو دیدار دوستانه دیگر برگزار کنیم که بنا به دلایلی لغو شد. کارمان سخت است، اما در حال جنگیدن هستیم و صبح و شب تمرین می‌کنیم. هر بازی که لغو می‌شود به ما انگیزه بیشتری می‌دهد. با این حال بازی تدارکاتی برابر لیتوانی به مانند سایر بازی‌های دیگر مهم است تا کارهای تاکتیکی‌ مدنظر کادر فنی را انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.