همدان - رئیس اوقاف وامور خیریه شهرستان نهاوند، از ثبت دومین وقف جدید در شهرستان نهاوند همزمان با اجرای طرح ضیافت الهی خبرداد.

ثبت دومین وقف جدید در نهاوند همزمان با اجرای طرحی ضیافت الهی
به گزارش قدس آنلاین ،حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور ، از ثبت دومین وقف جدید در شهرستان نهاوند همزمان با اجرای طرح ضیافت الهی خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه در ماه مبارک رمضان شاهد دو وقف جدید در شهرستان نهاوند توسط خیرین نیک‌اندیش بودیم.
وی با اشاره به اینکه یک قطعه زمین کشاورزی آبی توسط خلیل سوری در شهرستان نهاوند وقف شد، گفت: این وقف جدید شامل هفت هکتار زمین کشاورزی در روستای توانه است.
 رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی، کمک به امر ازدواج جوانان بی بضاعت، کمک به مستمندان و فقرای محل و کمک به امور جاری مسجد روستا از نیات واقف است.
وی با بیان اینکه ۴۲۰ میلیون تومان ارزش تقریبی این موقوفه است، افزود: در ماه مبارک رمضان یک وقف جدید نیز در سطح شهرستان همزمان با اجرای طرح ضیافت الهی به ثبت رسید.
اسدپور با اشاره به اینکه یک قطعه زمین به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع وقف شد، بیان کرد: نیت واقف برای قبرستان روستاهای ظفرآباد و محمدآباد بود که زمین مورد نظر ۵ میلیارد ریال ارزش دارد.
منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.