اصفهان- روز قدس روز دفاع از ملت مظلوم فلسطین و احیای فرهنگ ناب اسلام است، امروز مردم اصفهان به خیابان‌ها آمدند و در حمایت از پاره تن اسلام خروشیدند.

اصفهانی‌ها برای حمایت از پاره تن اسلام خروشیدند

قدس آنلاین، گروه استان ها- راضیه کشاورز: مردم اصفهان همصدا با سایر مردم ایران امروز  ندای رهایی قدس را سر دادند و با شعارهای «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسراییل» به مصلای اصفهان آمدند تا برای دفاع از مردم فلسطین که مظلومیت آنها روز به روز بیشتر برای جهانیان به اثبات  می رسد گام بردارند.

روز قدس میراث گرانبهای امام خمینی(ره) است و امروز حضور پر افتخار زنان و مردانی که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و با حضور با شکوه خود به صحنه آمدند، ستودنی است؛ در این میان آنچه بیشتر نظر هر بیننده ای را جلب می‌کرد، حضور کودکان و نوجوانان است.

دختر ۹ ساله ای که نیمی از صورت خود را منقش به پرچم ایران و نیمه دیگر را منقش به پرچم فلسطین کرده بود، می گوید: صدای گریه کودکان فلسطین را شنیدم، دلم لرزید و همراه با مادرم آمدم تا با مشت های گره کرده «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسراییل» بگویم و مشت محکمی به صورت ستمگران بزنم.

مادر این دختر اظهارمی کند: دخترم نوزاد بود که او را با کالسکه به راهپیمایی می آوردم تا حالا که او کودکی ۹ ساله شده و هر سال در این روز فریاد «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر امریکا» سر می دهد.

تمام مسیرهای منتهی به مصلای اصفهان مملو از جمعیت است، پیر و جوانان، زن و مرد، کودک و نوجوان آمده اند تا برگ زرین دیگری برکتاب پر افتخار تاریخ اصفهان اضافه کنند.

«فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است»، «روز جهانی قدس، یوم‌الله، یوم‌الله» از جمله شعارهای راهپیمایان اصفهانی در روز جهانی قدس بود.

اتحاد مسلمانان اجازه نمی دهد توطئه های امریکا و اسراییل به ثمر برسد

استاندار اصفهان نیز یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس بود که به خبرنگار ما می گوید: از مسیر خیابان نیکبخت شمالی به مصلی آمدم، در مسیرهای راهپیمایی حتی جای سوزن انداختن نبود.

محسن مهرعلیزاده می افزاید: مردم متدین اصفهان حضور پرشور خود را در تمام صحنه ها به نمایش گذاشته اند، البته امسال اولین سالی است که روز قدس در اصفهان هستم و این علاقمندی و شور حضور را از نزدیک می بینم.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان علاقمندانه و با شور حضور پیدا کرده اند و این نشان از تدیّن، باور و آگاهی مردم دارد، تصریح می کند: نتیجه این حضور برای مردم بسیار مهم است و پیامی به دنیا می دهد که مسلمانان با هم وحدت دارند و اینکه اگر مسلمانی در گوشه ای از دنیا مورد آزاد قرار گیرد، گویا تمام مسلمانان آزار دیده اند.

استاندار اصفهان ادامه می دهد: مظلومان فلسطین سالهاست از وجود رژیم غارتگر و کودک کُش فلسطین در عذاب هستند.

وی تاکید کرد: ناشی بودن ترامپ در مسایل سیاسی باعث شده تنظیم بیشتری نسبت به روسای جمهور قبلی امریکا با صهیونیست ها داشته باشد، اوهمچون دلقکی در اختیار اسراییل قرار گرفته و گمان می کند می تواند مردم مظلوم فلسطین را مورد آزار قرار دهند، امریکا و اسراییل در اشتباهی بزرگ به سر می برند زیرا اتحاد جهانی بین مسلمانان اجازه نمی دهد توطئه های آنها به ثمر برسد.

آری ... امسال مراسم روز جهانی قدس پررنگ تر و متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار شد، چرا که مردم ما بر این باور هستند اگر مقاومت و پیروزی استمرار یابد وعده خدا «ان تنصرالله ینصرکم و ثبت اقدامکم» محقق می شود.

 امروز تمام آزادی خواهان جهان در حمایت از شیرزنان و دلاورمردان فلسطینی آزادی فلسطین را فریاد زدند و خبرنگاران، صدابرداران و تصویربرداران رسانه های مختلف برای انعکاس حضور پرشور مردم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مصلی حضور یافتند و بیانگر حضور پرشور مردم بودند.

در خیابان نیکبخت شرقی، دو بانوی شرکت کننده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس می گوید: پیام حضور مردم بیداری جهان اسلام است، ما هر کجا رهبرمان امر کنند به میدان می آییم و از هیچ تهدیدی هراس نداریم.

روی یک ویلچیر مادر شهیدی نشسته و تصویری منقش به مقام معظم رهبری  در دست داشت که روی آن یکی از بیانات امام خمینی(ره) که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» نوشته شده بود.

مادر شهید حسن ربانی تاکید می کند: من تا امروز با افتخار  در تمام راهپیمایی ها را شرکت کرده ام، به همه توصیه می کنم برای حمایت از مظلومان فلسطین تکانی بخورند.

او ادامه می دهد: تک پسر من ۱۵ ساله بود که در عملیات فتح المبین به شهادت رسید، او برای دفاع از اسلام خروشید و مردم نیز در مقابل خون شهیدان وظیفه دارند سکوت نکرده و فریاد آزادی خواهی سر دهند.

داماد این مادر شهید گرانقدر نیز اظهارمی کند: در پاسخ به ندای رهبرمان که فرمودند: «امروز حضور باشکوه داشته باشید» وظیفه خود دانستیم بیاییم و شک نداریم نتایج این حضور به نفع مسلمان رقم می‌خورد.

او می گوید: وقتی وحدت کلمه داشته باشیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم سرافراز باقی خواهیم ماند؛ باید به دنیا نشان دهیم اسلام از همه چیز والاتر و بهتر است.

مادر دیگری که همراه با کالسکه فرزند خود به مصلی آمده بود یا پیرمردی با عصا، مردی که همراه مادر پیر خود به مصلی آمده بود، کودکان، نوجوانان و جوانان همه و همه امروز صحنه های زیبایی خلق کردند تا به جهان ثابت کنند روز قدس را زنده نگهداشته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.