کرج- مردم مومن و روزه دار استان البرز همپای ملت سرافراز ایران در سراسر کشور با حضور پرشور وانقلابی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر مظلومیت مردم ستمدیده فلسطین را فریاد زدند.

یکپارچگی «ایران کوچک» در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین راهپیمایی مردم کرج و دیگر شهرهای استان البرز از ساعت ۱۱ امروز با محوریت مصلی های نماز جمعه ۱۶ شهر استان البرز برگزار شد.

 مراسم امسال بار دیگر شاهد حضور پرشور اقشار مختلف مردمی بود که با تاسی از پیام بنیانگذار  انقلاب اسلامی به خیابان ها آمده بودند تا حمایت خود را از قدس شریف و مردم ستمدیده فلسطین اعلام کنند.

مردم شهرهای مختلف البرز آمده بودند تا اوج انزجار و نفرت خود را از رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی فریاد بزنند و بار دیگر به جهانیان بگویند علیرغم همه مشکلات وتنگناهای اقتصادی از آرمان های خود عقب نمی نشینند و برای آزادی قدس شریف و قبله اول مسلمانان جهان تا پای جان ایستاده اند.

البرزی ها آمدند تا بار دیگر همانند همه مردم مسلمان ایران بگویند متاثر از کلام و بیان عده ای سرسپرده که این روزها زمزمه سازش با دشمن را سر داده اند قرارنمی گیرند و برای عزت اسلام و مسلمین همچنان روحیه ای دشمن ستیز و انقلابی دارند.

حضوری پررنگ تر از همیشه

علیرغم گرمای فزاینده این روزهای خرداد ماه ، مردم کرج ودیگر شهرهای استان امسال در مسیر های تعیین شده  شهرهای خود حضور یافتند و با شعارهای وحدت آفرین و کوبنده شان مراتب حمایت خود را از فلسطینیان اعلام کردند.

آنچه بیش ازهمه در این راهپیمایی به چشم آمد حضور اقشار مختلف مردم اعم از پیر وجوان با سلایق و دیدگاههای مختلف بود و گواه این موضوع بود که آزادی قدس شریف هدف واحد همه ایرانیان از تفکرات و طیف های مختلف است.

در کنار این حضور پرشور ارگان ها و نهاد های مختلف نیز تلاش کردند تا با برپایی غرفه های متنوع فرهنگی واعتقادی پیام های مهم این روز و جنگ دشمن در جبهه های مختلف را برای عموم مردم تبیین کنند.

حضور پررنگ البرزی ها این پیام را داشت که قدس روزی آزاد خواهد شد و امید به این اتفاق بزرگ انگیزه  ومحرکی است که امت مسلمان ایران آن را در روز جهانی قدس فریاد بزنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.