کرج- استاندار البرز با اشاره به حضور گسترده مردم تمامی شهرها و روستاهای این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس حامل پیام تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در استان البرز به خوبی متجلی شد.

راهپیمایی روز قدس پیام آور تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی ظهر امروزجمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان کرج اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود مجدد ثابت کردند پای انقلاب اسلامی و شعاری که بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبرمعظم انقلاب اسلامی همواره تاکید داشته و دارند محکم ایستاده اند.

وی با اشاره حضور پر شور مردم مومن و همیشه در صحنه استان البرز تصریح کرد: امروز با همان اندیشه و آرمان انقلاب اسلامی بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم عزیز و روزه دار، به دفاع از مظلومیت مردم فلسطین با اعلام انزجار از اقدامات صهیونستی، حمایت خود را از قدس شریف مجددا اعلام کردند.

استاندار البرز گفت: مردم ما همیشه پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و امروز نیز  با همان شعار و آرمان بار دیگر درتک تک شهرها و روستاهای استان شاهد  حضور گسترده آنها در راهپیمایی روز قدس هستیم.

وی در پایان افزود: این حضور حامل پیام بیعت مجدد با انقلاب اسلامی، آرمان های امام  راحل و مقام معظم رهبری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.