جوین_ امام جمعه شهرستان جوین در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: امریکا به هیچ کدام از تعهدات بین المللی پایبند نبوده مگر اینکه منافع امریکا و اسراییل در میان باشد

آمریکا به هیچ تعهدی پای بند نیست مگر برای منافع اسراییل

به گزارش خبر نگار قد س آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی دلیری پور امام جمعه شهرستان جوین در خطبه اول نماز گزاران را به تقوی و پرهیزگاری ودوری از گناهان دعوت کرد.  

خطیب جمعه شهرستان جوین از حضور گسترده و پر شور مردم ولایتمدار شهرستان جوین در محکومیت امریکا و اسرائیل و اذنابش رژیم سعودی گفت: پیروزی متعلق به مسلمانان است و طولی نخواهد کشید که سرزمین قدس از جرثومه های فساد پاکسازی شود.  

امام جمعه شهرستان جوین تاکید کرد: امریکا به هیچ کدام از تعهدات بین المللی پایبند نبوده مگر اینکه منافع امریکا و اسراییل در میان باشد ودر آینده تضمینی نیست، که استکبار به تعهداتش با سایر کشورها پایبند باشد.  

وی خاطر نشان کرد: امریکادر برجام، انتقال سفارت خود به قدس شریف، فشار به کشورهای اروپا در خارج شدن از برجام عهد شکنی کرده وهیچ تضمینی بر حفظ قراردادهای بین المللی ندارد و مورد اعتماد نیست.  

خطیب جمعه شهرستان جوبن گفت: مردم شهید پرور جوین در راهپیمایی امروز جسورانه مرگ بر امریکا و اسرائیل سر دادند و شگفتی دیگری در مبارزه با استکبار در تاریخ ایران ثبت کردند.  

لازم به توضیح است، که قبل از برگزاری راهپیمایی روزقدس شورای جوانان شهرستان جوین با حضور جمعی از روحانیون و معتمدین محلی و مسئولین ادارات در محل مزار شهدای گمنام و ادای احترام به شهدا نسبت به غرس نهال به صورت نمادین به نام بیت المقدس در پارک ۵ هکتاری شهر نقاب اقدام کردند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.