قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: بدلیل شمالی بودن جریانات هوا، روند کاهش نسبی دما را در چند روز آینده خواهیم داشت.

دمای هوای قزوین کاهش می یابد

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین گزارشی را از وضعیت آب و هوای استان قزوین ارائه داد و اظهار داشت: امروز وضعیت جوی نسبتا پایدار است و از روز شنبه بیستم خردادماه سالجاری تا اواسط هفته، با گذر متناوب امواج ناپایدار در ساعات بعدازظهر و شب، افزایش ابر و در پاره ای مناطق بارش های رگباری گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: به لحاظ دمایی نیز بدلیل شمالی بودن جریانات هوا، روند کاهش نسبی دما را خواهیم داشت.

مدیرکل هوشناسی استان قزوین بیان کرد: وضعیت آب و هوای این استان از ساعت ۱۲ امروز تا روز بعد به صورت صاف همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

بهاروند احمدی یادآور شد: همچنین برای روزهای یکشنبه تا روز دوشنبه وضعیت آب و هوای استان به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد نسبتا شدید، ارتفاعات شمالی مه صبحگاهی، از بعدازظهر در پاره ای مناطق افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده است.

وی اضافه کرد: وضعیت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد، از بعدازظهر در پاره ای مناطق افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده برای ساعت ۱۲ روز یکشنبه تا روز بعد پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین اضافه کرد: کمینه دما مربوط به شهرستان آوج با ۸ درجه سلسیوس بالای صفر و بیشینه دما مربوط به شهرستان قزوین، بویین زهرا و آبیک با ۳۴ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.