نماینده مردم مشهد در مجلس شورای از پیگیری موضوع صدور مجوز ۱۰ هزار دلاری شکار قوچ رویال در منطقه حیدری نیشابور برای دو آمریکایی خبر داد.

تفریح آمریکایی‌ها در نیشابور به بهای نابودی حیات وحش ایران

انتشار خبر حضور دو آمریکایی در منطقه حیدری نیشابور برای شکار کله بز که به گفته مسئولان محیط زیست با مجوز رسمی صورت گرفته موجب اعتراض شدید نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی شد. 

این دو شکارچی آمریکایی اوایل خرداد سال جاری با پرداخت ۱۰ هزار دلار مجوز شکار در منطقه حیدری نیشابور را کسب کرده و به کمک مسئولان محلی در این محدوده به شکار دو راس قوچ اقدام کردند. 

نصرالله پژمانفر روز پنجشنبه در واکنش به این اقدام در شبکه اجتماعی خود از پیگیری موضوع خبر داد و نوشت صندوق ملی محیط‌زیست که طبق قانون وظایف مشخصی مانند حفاظت و مقابله با بحران‌های محیط‌زیستی و مراقبت از منابع بر عهده دارد، این مجوز را به‌صورت متمرکز اعطا می‌کند و از استان‌ها مجوزهایی از تهران برای شکار اخذ می‌شود.

وی تصریح کرد: این رفتار قجری با منابع ملی برای دستیابی به پول قابل دفاع نیست و باید با افرادی که مسبب این مسئله هستند برخورد شود.

پژمانفر تأکید کرد: باید کمپینی از سوی مردم راه‌اندازی شود و نه به این رفتار سازمان محیط‌زیست صورت بگیرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حتماً در مجلس طرح سؤال از رئیس‌جمهور خواهم داشت و از این مسئله به‌سادگی عبور نخواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    0 0
    پرچم روسیه رو بازوی شکارچی خورده بعد میگین آمریکایی. بس کنید حرفهای صدتا یه غاز رو مرد باشید نفروشید وطن رو به روس و چینی. غیرت داشته باشید