۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 604374

کاپیتان پرسپولیس از حاشیه سازان خواست دست از سر این تیم بردارند.

هشدار کاپیتان پرسپولیس به حاشیه سازان

به گزارش قدس آنلاین، حسین ماهینی در گفتگویی به حاشیه سازان پرسپولیس هشدار داد و گفت اگر این رویه ادامه داشت باشد نامشان را افشا می کند:

* یک نوشته‌ای در فضای مجازی منتشر کردی که سر و صدای زیادی به راه انداخت. خودت درباره این متنی که منتشر کردی، صحبت کن.

به هر حال در کوچه و خیابان مردم ما را که می‌بینند سوالات زیادی می‌کنند و می‌بینم که متاسفانه هجمه‌های بیخود و بی‌جهتی بر سر مدیران فعلی به راه افتاده و اقداماتی علیه آقای گرشاسبی در حال انجام است اما ما می‌بینیم که او چقدر برای تیم زحمت کشیده است. هوادار باید بداند که اتفاقات رخ داده گردن گرشاسبی نیست بلکه مدیران گذشته تیم، باید درباره آن پاسخ دهند.اینکه پنجره نقل و انتقالات ما بسته است حاصل کار مدیران قبلی است. امیدوارم هواداران ما باهوش باشند و سوار بر موج نشوند.خیلی‌ها هستند که به ظاهر دوست و رفیق هستند اما از دشمن بدتر رفتار می‌کنند. این افراد برای پرسپولیس حاشیه می‌سازند اما هواداران ببینند که با اعتماد به کادر فنی و بازیکنان و مدیران باشگاه ما دو قهرمانی متوالی در لیگ آوردیم و اگر این اعتماد ادامه داشته باشد باز هم می‌توانیم قهرمان شویم. درست است که برخی بازیکنان از پرسپولیس جدا شده‌اند اما ما با همین نفرات باقی مانده هم می‌توانیم کار را جلو ببریم و در نیم فصل بازیکنان خوبی به تیم اضافه خواهند شد.

* قصد نداری شفاف‌تر صحبت کنی و بگویی چه کسانی برای پرسپولیس حاشیه درست می‌کنند؟

در حال حاضر با این صحبت‌ها خواستم به کسانی که قصد ایجاد مشکل برای پرسپولیس را دارند تذکر بدهم. من و سیدجلال حسینی به دنبال این موضوع هستیم و اجازه نمی‌دهیم که بخواهند به پرسپولیس خدشه‌ای وارد کنند. از طریق خبرگزاری شما می‌گویم اگر این افراد بخواهند به کارهایشان ادامه دهند خیلی صریح‌تر نام این افراد را می‌گویم تا هواداران با خیلی از واقعیت‌ها آشنا شوند.

* صحبت از محرومیت از پنجره نقل و انتقالات شد و در این بین خیلی‌ها منتظر هستند تا مسببان آن پاسخگو باشند.

بله باید جوابگوی عملکردشان باشند اما نباید کاسه کوزه‌ها را سر گرشاسبی بزنند. به هر حال بعد از این همه فعالیت در فوتبال ما می‌دانیم که کسی یک قدم بردارد می‌خواهد چه کار انجام دهد و تا آخرش را می‌خوانیم.الان به این حاشیه‌سازان تذکر می‌دهم که دست از اقدامات تخریب‌گرانه خود بردارند اما اگر بخواهند باشگاه، تیم و هواداران را مقابل هم قرار دهند آنوقت خیلی واضح‌تر نام این افراد را می‌گویم. الان به آنها هشدار می‌دهم که دست از کارهای‌شان بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.