قزوین_ رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین از وقوع ۵ فقره تصادف در یک روز پرحادثه و برجای ماندن ۲۷ مصدوم در این استان خبر داد.

۲۷ مصدوم، حاصل یک روز پر حادثه در قزوین

 پیمان نامدار در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در ساعت ۳:۳۱ بامداد امروز گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در اتوبان زنجان٬ لاین شمالی٬ یک کیلومتر مانده به عوارضی به مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین اعلام شد که با وقوع این حادثه، دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد تا خدمات امدادی لازم صورت بگیرد.

وی افزود: این تصادف پنج مصدوم به همراه داشت که تمام آنها به مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی منتقل شدند.

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین بیان کرد: حادثه دیگری هم (تصادف پراید با پژو) در ساعت ۲۳:۴۶ روز گذشته در جاده قدیم تاکستان روی پل دولت آباد اتفاق افتاد که دو دستگاه آمبولانس برای انتقال ۶ مصدوم حادثه به مرکز شهید رجایی اعزام شد. 

نامدار اضافه کرد: همچنین در ساعت ۱۶:۳۷ روز گذشته، یک دستگاه سمند با یک دستگاه تیبا در اتوبان زنجان٬ لاین به سمت قزوین٬ ۱۰ کیلومتر مانده به عوارضی ۳ برخورد کرد که در این تصادف پنج نفر مصدوم و توسط نیروهای اورژانس به مرکز آموزشی درمانی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حادثه دیگر و واژگونی یک دستگاه پرایدی که در ساعت ۱۳:۲۳ روز گذشته در جاده بویین زهرا ۲۰ کیلومتری اتفاق افتاد، ۶ نفر مصدوم و برای درمان به مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین اضافه کرد: در ساعت ۱۳:۲۱ روز جمعه مصادف با ۱۸ خردادماه سالجاری، یک دستگاه تیبا در اتوبان رشت٬ لاین به سمت قزوین٬ یک کیلومتر مانده به عوارضی ۴ واژگون شد و ۵ مصدوم را بر جای گذاشت.

نامدار گفت: تمام مصدومان به مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.