قزوین_ مسوول شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: طرح «کبوتران حرم امام مهربانی» برای پسران روزه اولی که در سال جاری به سن تکلیف رسیده اند، به منظور گسترش فرهنگ رضوی برای نسل چهارم انقلاب اجرا می شود.

طرح «کبوتران حرم امام مهربانی» در قزوین برگزار می شود

ساسان کرمی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: این طرح در روز سه شنبه ۲۲ خردادماه سالجاری با حضور بیش از یک هزار دانش آموز از ۷۰ مدرسه استان قزوین از ساعت ۱۹ الی ۲۱ در حسینیه شهید مطهری واقع در چهارراه بنیاد شهید برگزار و افطار غذای گرم ارائه می شود.

وی افزود: از جمله سایر برنامه های این طرح می توان به برنامه سفر امام رضا(ع)، اجرای برنامه فرهنگی و ارائه هدیه بسته های فرهنگی اشاره کرد.

مسوول شبکه جوانان رضوی استان قزوین اضافه کرد: طرح یاد شده با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی در استان و سازمان بسیج دانش آموزی این استان برگزار می شود.

کرمی مطرح کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی و اجرای طرح مهر برای دانش آموزانی که برای نخستین بار به مشهد مقدس اعزام می شوند، توزیع وعده های غذاهایی گرم برای محرومان، برگزاری مسابقات فرهنگی در سطح دانش آموزی و کودکان و نوجوانان در طول سال از جمله برنامه های دفتر آستان قدس رضوی در استان قزوین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.