همدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از تشکیل ۲۸ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف در همدان خبر داد.

تشکیل ۲۸ پرونده برای واحدهای متخلف در همدان/ کشف سیگار قاچاق در یک قنادی

به گزارش قدس آنلاین ،علیرضا حسن‌پور از کشف یک محموله سیگار قاچاق از یک قنادی در همدان خبر داد و اظهار کرد: این محموله قاچاق توسط اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی کشف شد.

وی  بیان کرد: در پی فعالیت گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی همدان طی ایام تعطیلات رحلت امام (ره) و لیالی قدر از یک قنادی، مقادیری سیگار قاچاق کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به اینکه در این عملیات ۳۳ باکس سیگار به ظن قاچاق توقیف و پرونده‌ای برای فرد خاطی تشکیل شد، افزود: پرونده وی برای رسیدگی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز ارجاع شد.

وی با بیان اینکه فعالیت گشت‌های مشترک همچنان ادامه دارد، گفت: فعالیت گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در ماه مبارک رمضان به ویژه در ایام تعطیلات لیالی قدر با هدف تامین آرامش بازار ادامه داشت.

حسن‌پور با اشاره به اینکه در ادامه اجرای طرح ویژه رمضان، بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد که در لیالی قدر تعداد ۱۶ اکیپ گشت مشترک فعال بودند، خاطرنشان کرد: همکاران ما در این ایام ۶۲ واحد صنفی از جمله قنادی، تهیه غذا، نانوایی، میوه فروشی، خواروبارفروشی، لبنیاتی، رستوران و... را بازرسی کردند.

وی از تشکیل ۱۹ پرونده برای واحدهای متخلف خبر داد و افزود: در این بین به تعدادی از واحدها نیز تذکر لازم داده شد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به حضور تعزیرات حکومتی در بازار طی ماه رمضان به بازرسی از ۹۸ واحد صنفی طی هفته سوم این ماه اشاره کرد و گفت: در این ایام از ۹۸ واحد صنفی توسط اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان همدان بازرسی شد که ۲۸ فقره پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ۲۸ فقره پرونده با محکومیت ۴۸ میلیون ریالی تشکیل شده در ادامه به بازرسی از منطقه علیصدر اشاره کرد و افزود: متاسفانه عدم درج قیمت در راس تخلفات قرار گرفته است.

حسن‌پور با تاکید به اینکه واحدهای صنفی ملزم به درج برچسب قیمت بر روی اجناس خود بوده و استنکاف از آن تخلف و پیگرد قانونی دارد، گفت: طی بازرسی از واحدهای صنفی حاشیه علیصدر هفت واحد صنفی متخلف احضار شد.

وی بیان کرد: واحدهایی همچون سوغات سراها، اغذیه فروشی‌ها، آبمیوه فروشی و... توسط اکیپ گشت مشترک، به تعزیرات حکومتی احضار شدند و به تعدادی از واحدها نیز تذکرات لازم داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان ضمن تشکر از واحدهای متعهد و با تاکید مجدد بر رعایت قانون، از مردم خواست مواد مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنند و در صورت مواجهه با هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۲۷ اتاق اصناف  و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.