قدس انلاین : استاندار خراسان رضوی در پیامی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.

پیام تقدیر استاندارخراسان رضوی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

 علی رضا رشیدیان در پیامی از حضور گسترده و آگاهانه مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس و تاکید دوباره بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین قدردانی کرد.

 علیرضا رشیدیان در این پیام تصریح کرد : فریاد انزجار و خشم مردم استان همپای ملت ایران و مسلمانان و آزادگان جهان در روز قدس امسال بیش از هر زمان دیگری پایه‌های سست بنای عنکبوتی رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد.
وی عنوان کرد : مردم ما با هوشیاری و بیداری در موقعیت های حساس همواره بر انسجام و حضور متحد خود افزوده است و اینبار نیز با  خروشی عظیم و انقلابی بار دیگر بر زنده بودن آرمان آزادی فلسطین و ایستادگی و حمایت خود از قدس شریف تاکید کرد.

وی گفت : مردم با حضور گسترده خود در روز قدس بار دیگر به دشمنان و بدخواهان نشان دادند که تحت لوای رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری برای حفظ و تداوم ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی و امام (ره) و شهدا همچنان مستحکم ایستاده اند و هیچ فشار و تحریمی نمی تواند لحظه ای خلل در اراده آهنین و حضور و پشتیبانی این ملت آگاه، از مردم مورد ظلم جهان ایجاد کند.  

وی افزود : ملت ما با تبعیت از آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حفظ این یادگار مانا در تاریخ این نظام و سرزمین تا آزادی ملت فلسطین و قدس شریف این حضور آگاهانه همراه با انزجار و نفرت از رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین را فریاد می زند چونان که طی حدود چهاردهه گذشته از زمان بنیانگذاری روز قدس تا امروز در این مراسم همواره حضوری باشکوه داشته و  آیین امسال نمود حماسی دیگری از این عزم و اراده در لبیک به آرمانهای انسانی،دینی و انقلابی همراهی با ملت فلسطین بود. 

وی تصریح کرد :اینجانب به نمایندگی از دولت تدبیر و امید، بر خود لازم می دانم از حماسه حضور آگاهانه و هوشیارانه مردم استان در این مراسم قدردانی کنم و به طور قطع با تداوم اتحاد و همدلی روند رشد و توسعه کشور همراه با گسترش تعاملات و حمایت از مسلمانان و مردم تحت ستم استکبار جهانی و صهیونیسم ، بزودی دنیائی بهتر و آبادتر و پر از صلح و دوستی و عدالت و آزادی را شاهد خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.