قدس انلاین : ملی‌پوش تیم کوراش با اشاره به رشد جودو و کوراش در سطح بین‌المللی و کشور، گفت: باید برنامه‌ریزی حضور خراسانی‌ها در تیم ملی تداوم داشته باشد.

مزد چند ماه تلاش را در جاکارتا می‌گیریم/ باید حضور خراسانی‌ها در تیم ملی تداوم داشته باشد
جعفر پهلوانی  درخصوص شرایط و مرحله جدید آماده‌سازی تیم ملی اظهار کرد: از ۱۹ تا ۳۱ خرداد ماه اردوی در بجنورد برای آمادگی حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا برگزار می‌شود و مانند دوره‌های قبل، تعداد قابل توجهی از بدنه تیم ملی را خراسانی‌ها تشکیل می‌دهند.

وی افزود: بعد از اردوی بجنورد، تیم ملی به‌مشهد می‌آید و در پایان برگزاری یک دوره اردوی تمرینی در این شهر به‌ازبکستان اعزام می‌شود و در مسابقاتی که تدارک دیده شده است شرکت می‌کند، اما بنا به‌صلاح دید مربی، من در این مسابقات حضور نخواهم داشت، بعد از ازبکستان حدود ۳ اردوی دیگر تا شروع مسابقات آسیایی جاکارتا خواهیم داشت.

ملی‌پوش کوراش کشورمان تصریح کرد: از آبان سال ۹۶ ما در اردوهای آمادگی حضور داشتیم و برای سه تورنمت جهانی و آسیایی آماده شدیم، مسابقات بین‌المللی ترکیه و آسیایی هندوستان را پشت سر گذاشتیم و مهم‎ترین آزمون تیم ملی را در جاکارتا پیش‌رو داریم.

پهلوانی افزود: تمام تلاشمان را به‌کار گرفتیم تا با کسب بهترین نتیجه مزد زحمات این چندماه تلاش را دریافت کنیم، با اردوهای منظم و تمرینات فشرده‌ای که داشتیم به آینده و کسب نتیجه امید زیادی داریم.

وی بیان کرد: به‌خاطر ورزش کشتی چوخه در خراسان رضوی، استان ما از دیرباز قطب اصلی جودو و کوراش در کشور است و بیشتر ورزشکاران خراسانی در تیم ملی به‌صورت ثابت حضور داشتند و امیدوارم این موضوع تداوم داشته باشد، چراکه کوراش نه تنها در سطح کشور، بلکه در کشورهای دیگر نیز با پیشرفت خوبی روبه‌رو بوده است.

ملی‌پوش کوراش کشور افزود: به‌دلیل حضور تعداد زیادی خراسانی در تیم ملی، بیشتر اردوها در استان ما برگزار می‌شود، شرایط میزبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از سطح بالایی برخوردار بود و بهترین هتل و شرایط را برای ما فراهم کردند.

پهلوانی در خصوص حمایت هیأت از ورزشکاران گفت: من در مسابقات زیادی شرکت کردم و مقام کسب کردم، اما هیج یک از اعضای هیات به استقبال نیامدند و حتی با من تماس نگرفتند، افتخارآفرینی برای همه ماست، تنها نام ورزشکار نیست، بلکه نام خراسان رضوی است که بزرگ می‌شود، عدم توجه و حمایت از ورزشکاران سبب دلسردی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.