کرج- سرپرست هیئت بوکس استان البرز گفت: با راه اندازی خانه بوکس و به منظور بهره گیری هرچه بیشتر از استعدادهای موجود این رشته به صورت رایگان به افراد مستعد آموزش داده می شود.

آموزش بوکس رایگان می شود/جایگاه پانزدهمی در شان البرز نیست

هوشنگ امینی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: البرز سرشار از استعداد در رشته بوکس بوده و وظیفه ما این است که این دست از جوانان را در مسیر ورزش نگاه داریم.

وی تصریح کرد: بدون شک با ساماندهی ورزشکاران و به روز کردن امکانات، استان البرز توان آن را دارد که در سال های آینده به یکی از قطب های بوکس در کشور تبدیل شود.

رئیس هیئت بوکس استان البرز با بیان این که باید تعامل بیشتری با اداره آموزش و پرورش ایجاد شود گفت: بسیاری از مردم به دلیل ترس از بوکس به سراغ آن نمی روند این در حالی است که خطرات این رشته از بسیاری از ورزش ها به مراتب کمتر است و آموزش اصولی آن باید سنین پایه صورت پذیرد.

امینی به حضور یک نماینده البرزی در اردوی تیم ملی بوکس اشاره کرد و گفت: ابوالفضل امینی تنها نماینده استان در اردوی تیم ملی بوده و این در حالی است که در صورت وجود امکانات و ساز و کار مناسب این تعداد افزایش خواهد یافت.

وی با بیان این که بوکس البرز در حال حاضر شرایط خوبی را سپری نمی کند گفت: در دهه ۸۰ افتخارات بوکس استان به مراتب بیشتر از حال بود این در حالی است که باید سالن ها و رینگ های بیشتری برای بوکس در سطح استان در نظر گرفته شود.

سرپرست هیئت بوکس استان البرز تصریح کرد: بدون شک شرایط پیرامونی بر رتبه بوکس استان در کشور تاثیرگذار است این در حالی است که در حال حاضر رتبه ۱۵ کشوری را در اختیار داریم که این رتبه به هیچ عنوان در شان استان البرز نیست.

امینی در پایان در خصوص اختلافات قدیمی در این هیئت ورزشی گفت: اختلاف نظر وجود دارد و جلساتی هم در این خصوص برگزار شده اما می بایست جلسات بیشتری با حضور اعضای هیئت و مربیان باتجربه در سطح استان جهت پیشرفت بوکس و ارتقای رتبه کشوری برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.