رشتخوار -تلاوت قاری بین المللی و قاریان ممتاز کشوری در محفل انس با قرآن ویژه ماه مبارک رمضان در مسجد علی ابن ابی طالب ع رشتخوارطنین انداز شد.

تلاوت قاری بین المللی و قاریان ممتاز کشوری در محفل انس در رشتخوار طنین انداز شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رییس اداره اوقاف و امور خیریه رشتخواردر مراسم انس با قرآن کریم  گفت:محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری در راستای بهره‌مندی از برکات ماه مبارک رمضان از محل وقفیات محمد رحیم خان و پایگاه مقاومت امام رضا ع  در مسجد امیر المومنین (ع) شهر رشتخوار با حضور گرم قاریان قرآن شهرستان رشتخوار و دو قاری بین المللی برگزار شد.

اسماعیل حاتمیان در این مراسم معنوی اظهار داشت :در این محفل قاریان بین المللی و آستانی به تلاوت آیات نورانی قرآن کریم پرداختند.

 رییس اداره اوقاف و امور خیریه رشتخوار، اظهارکرد: قاریان، حافظان و خادمان قرآنی طلایه داران و پرچمداران دین مبین اسلام هستند.  

وی با بیان اینکه جاری شدن پیام های قرآن در مراحل زندگانی انسان ها بسیار ارزشمند است، افزود: هر کس به سمت این کلام معنوی برود و به دستورات آن جامه عمل بپوشاند، در دنیا و آخرت به سعادت می‌رسد.  

حاتمیان   تصریح کرد: در سه سال گذشته با همکاری اداره کل متبوع، پنج محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی در این مکان و مساجد سطح شهرستان  برگزار شده است.

وی افزود: محفل انس با قرآن همه روزه با حضور عموم مردم بخصوص جوانان و نوجوانان قبل از نماز مغرب و عشا در مسجد امیر المومنین (علیه السلام) شهرو ۵۰ مسجد روستایی و ۵ بقعه متبرکه  برگزار می شود.

وی، ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی و جذب جوانان و نوجوانان به مسجد از جمله اهداف برگزاری محفل انس با قرآن است

محفل انس با قرآن در ماه مباک رمضان در ۵۰ مسجد  و ۵ بقعه متبرکه در شهرستان رشتخوار برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.