بندرعباس ـ اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان با کسب رتبه اول و عملکرد عالی به عنوان دستگاه برتر استانی سال ۹۶ در زمینه عفاف و حجاب و حقوق شهروندی از سوی استاندار مورد تقدیر قرار گرفت.

تامین اجتماعی هرمزگان دستگاه برتر در زمینه حقوق شهروندی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان، در نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، عفاف و حجاب و حقوق شهروندی که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی استان هرمزگان برگزار شد، با اهداء لوح سپاس از اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در زمینه عفاف و حجاب وحقوق شهروندی تجلیل بعمل آمد.

در متن کامل این لوح سپاس که به امضای دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان و رییس ستاد صیانت از حریم و امنیت عمومی، حجاب و عفاف و حقوق شهروندی رسیده، خطاب به "سید فاضل حیدری بلوکی" مدیرکل تامین اجتماعی استان چنین آمده است: میثاق تعهد و عمل به تکلیف همواره شالوده همه فعالیت ها و تلاش های خداپسندانه بوده و حضور نیروهای پرتلاش در خدمت به نظام جمهوری اسلامی شایسته تجلیل است. از آنجا که ستاد صیانت در راستای برنامه های توسعه و تحول اداری با هدف ایجاد فضای مناسب از طریق الگوهای برتر سازمانی و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی انجام می گردد.

اینک که با دست های مهربان، عزم راسخ و ذهن خلاق در این راه پرتلاش گام نهاده اید از جنابعالی که با کسب امتیاز ۱۰۰ رتبه اول و عملکرد عالی با رعایت اصل شایستگی موفق به تحقق رفتار مطلوب سازمانی گشته اید، قدردانی نموده و امید داریم که در راستای بهبود اعتلای مدیریتی و ارتقای بهره وری چون گذشته به قله های رفیع سعادت و سرفرازی دست یابید.

شایان ذکر است، مردادماه سال گذشته نیز طی نشستی با حضور دکتر الهام امین زاده دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی، اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان در همین زمینه مورد تقدیر قرار گرفته بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.