قدس آنلاین: رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی از آغاز ثبت نام کلاس‌های ترم تابستانی دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی خبر داد.

ثبت نام کلاس‌های تابستانی دارالقرآن حرم رضوی آغاز شد

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام مهدی شجاع با بیان اینکه امسال نیز همچون سال‌های گذشته با فرا رسیدن تعطیلات تابستانی کلاس‌های آموزشی قرآن کریم در دارالقرآن حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، ابراز کرد: ثبت نام امسال به صورت اینترنتی و از طریق پیامک صورت می‌گیرد.
وی تصریح کرد: متقاضیان در صورت تمایل برای شرکت در کلاس‌های قرائت برادران عبارت «قرآن»، قرائت خواهران عبارت «کوثر» و برای شرکت در کلاس‌های تفسیر و حدیث عبارت «معارف» را به سامانه پیامکی 30000002020 پیامک کنند.
حجت الاسلام شجاع با بیان اینکه ثبت نام کلاس‌های قرائت و حفظ در رشته‌های تحوید مقدماتی، تجوید تکمیلی، ترتیل، صوت و لحن و حفظ قرآن کریم است، اظهار کرد: روانخوانی قرآن کریم به صورت جلسه‌های عمومی در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: ثبت نام کلاس‌های تفسیر و حدیث نیز در رشته‌های تدبر در سیره معصومین(ع)، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.
رئیس اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی با بیان اینکه مهلت ارسال پیامک‌ها از 15 تا 25 خرداد ماه است، گفت: پیامک‌ها در خارج از این زمان ثبت نخواهد شد. همچنین تاریخ مراجعه به دارالقرآن برای تعیین سطح و ثبت نام قطعی از طریق پیامک اعلام خواهد شد.
حجت الاسلام شجاع ابراز کرد: کلاس‌های ترم تابستانی از 16 تیر ماه در دارالقرآن الکریم حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.