همدان - شهردار همدان ضمن تأیید ایجاد نمایندگی وزارت امور خارجه در همدان گفت: مکان دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه طبق اعلام وزارتخانه، باید در یک مکان قدیمی و با اصالت باشد.

استقرار دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در پارک پرواز

به گزارش قدس آنلاین ، عباس صوفی رویداد «همدان، ۲۰۱۸» در خصوص ساماندهی ورودی‌های شهر همدان اظهار کرد: موضوع ورودی‌های شهر همدان را نمی‌توان به رویداد ۲۰۱۸ ربط داد چون کار زیرساختی بالایی دارد.

وی ادامه داد: در ورودی‌های شهر باید دو کار کرد یکی کار ساماندهی و دیگری کاشت گل، زیباسازی و رفع سد معبر اشت که در حوزه ملایر کارهای زیرساختی در حال انجام است و تملکات و توافق با مالکین نیز آماده شده است.

شهردار همدان با بیان اینکه ورودی‌ها مورد خواسته شهروندان است اما کار سنگین است، افزود: در اولین فرصت حداقلی کار را تمام خواهیم کرد تا ورودی‌های قابلی را داشته باشیم زیرا ورودی‌ها بخشی از تکالیف شهری است.

وی یادآور شد: برای تبلیغات شهری همدان ۲۰۱۸ با توجه به اینکه حساسیت موضوع مضاعف است برنامه‌ها جامع و کاملی تهیه شده و به تأیید استاندار نیز رسیده است.

صوفی با اشاره به اینکه تبلیغات شهری در حوزه‌های مختلف شناسایی و تبلیغات شده است، گفت: این تبلیغات در پنج حوزه رسانه‌ای مکتوب، رادیویی، تلویزیونی و ... تدارک دیده شده است.

وی علت کمرنگ بودن تبلیغات کنونی همدان ۲۰۱۸ را ماه مبارک رمضان دانست و افزود: بعد از ماه رمضان کار اصلی انجام می‌شود و با توجه به نیاز مخاطبان فضاسازی در شهرهای مهم و گردشگرپذیر نیز مدنظر قرار دارد.

شهردار همدان ضمن تأیید ایجاد نمایندگی وزارت امور خارجه در همدان بیان کرد: مکان این نمایندگی وزارت امور خارجه طبق اعلام وزارتخانه، باید در یک مکان قدیمی و با اصالت باشد که بر این اساس در پارک پرواز ساختمان قدیمی که قبلا هم سابقه کار کنسولگری دارد جانمایی شده و مورد تایید نمایندگان نیز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بعد از ماه رمضان نیز جلسه‌ای با وزیر امور خارجه خواهیم داشت، اضافه کرد: در این جلسه در خصوص افتتاح دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه صورت می‌گیرد و موافقت اولیه نیز انجام شده است.

صوفی با تأکید بر اینکه در حوزه تبلیغات درون‌شهری شهرداری بدون ریالی بودجه خارج از منابع شهرداری کار کرده است، افزود: تمام مباحث تبلیغات از منابع شهرداری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال شهرداری همدان در حوزه کاشت گل و گیاه کار چند برابری کرده به طوری که ۴ میلیون گل و ۳ هزار نهال در سطح شهر کاشته است.

شهردار همدان با بیان اینکه برای تبلیغات برون‌شهری و بین‌المللی آماده هستیم، گفت: در حال حاضر منتظر تخصیص بودجه هستیم و اقداماتی برای نشست با سفرا برنامه‌ریزی شده که در راستای تبلیغات باشد.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.