کرج - شصت و چهارمین جلسه شورای شهر کرج در حالی با حضور اعضا برگزار شد که ضمن تکرار برخی تذکرات در خصوص شفاف سازی قراردادهای منعقد شده شهرداری با پیمانکاران، اعلام شد که شتابزدگی و تاخیری در انتخاب شهردار وجود نداشته است.

تذکر دوباره اعضا برای شفاف سازی قراردادها/انتخاب شهردار کرج شتابزدگی و تاخیر نداشت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این جلسه شورای اسلامی شهر کرج صبح امروز یکشنبه با حضور  اکثریت اعضای شورا و سرپرست شهرداری کرج برگزار شد.

رییس کمیسیون محیط زیست شورای شهر کرج در نطق پیش از دستور خود با اشاره به تذکراتی که در جلسات گذشته به مدیریت شهری داده شد، اظهار کرد: از شهرداری و اداره بازرسی آن میخواهیم در رابطه با پیگیری سطل زباله های سطح شهرو همچنین ایجاد حوضچه شیرابه های مرکز دفن زباله حلقه دره اقدامات لازم صورت گیرد.

حسین محمدی افزود: در این خصوص لازم است گزارش جامعی از وضعیت موجود حلقه دره و قرارداد پیمانکاران و صلاحیت مهندسین از سوی شهرداری به شورا ارائه شود.

رئیس کمیسیون محیط زیست درارتباط با ساماندهی تابلوها، بیلبوردها و دکه های موجود مطبوعاتی سطح شهر بار دیگر به مدیریت شهری تذکر داد و گفت: شهرداری گزارش دقیقی از چگونگی واگذاری تابلوها و بیلبوردها به هریک از بهره برداران ارائه دهد.

وی افزود: قرارداد ۴۸ تابلو به قیمت سال ۹۶ از یک شرکت تبلیغاتی ماهیانه فقط یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان بوده است در حالی که در سال های گذشته این میزان دریافتی کمتر از ۵میلیون نبوده است.

محمدی در ادامه گفت: شهرداری قراردادهای انجام گرفته در این زمینه را اصلاح کرده و گزارشی از این قراردادها به شورا ارائه دهد.

در ادامه رییس کمیسیون عمران با اشاره به تذکر مجددی که در خصوص آبگرفتگی معابر در زمان بارندگی و بحران داده بود، گفت: شهرداری برای رفع این مشکل اهتمام ویژه ای داشته باشد و جلوگیری از مشکلات و بحران مجدد در سطح شهر را جدی بگیرد و گزارش جامعی را ارائه دهد.

مهدی حاجی قاسمی در ادامه افزود: همچنین اسامی افرادی که از سال ۹۲ در مدیریت شهری مشغول به فعالیت شدند با اسم و مشخصات کامل به شورا ارائه شود.

در پاسخ به سخنان وتذکرات برخی اعضای شورا سرپرست شهرداری کرج اظهار کرد: کمیته ای مشترک بین خدمات شهری و بازرسی انجام گرفت تا بازدید میدانی از نقاط آبگرفتگی انجام و علت آن شناسایی شود و در حال حاضر نیز درجهت رفع این نواقص هستیم.

سرپرست شهرداری کرج در ادامه گفت: گزارشی مبنی بر جمع آوری واحصاء اطلاعات پرسنل شهرداری در حال پیگیری و انجام است که در  آینده نزدیک به شورا ارائه می شود.

رییس شورای شهر کرج در ادامه جلسه درخصوص صورتجلسه انتخاب شهردار کرج گفت: از هفته گذشته تماس های متعددی با بنده مبنی بر امضای صورتجلسه انتخاب شهردار توسط اعضا شورا گرفته شد.

محمد نبیونی افزود: قرار بر این شد پس از پایان جلسه فوق العاده در خصوص انتخاب شهردار که قبل از تعطیلات رسمی به انجام رسید در جلسه بعدی به تائید اعضای شورا برسد واصلاحات انجام شود.

وی با بیان اینکه تا پایان وقت امروز صورتجلسه به مقامات بالاتر ارائه خواهدشد، خاطرنشان کرد: روند انتخاب شهردار در فرصت قانونی و دوره مشخصی انجام شد  ودر نهایت با بحث و بررسی های متعدد در این زمینه به پایان رسید.

رییس شورای شهر کرج در پایان گفت: هیچ شتابزدگی و تاخیری در انتخاب شهردار وجود نداشت و در فرصت مناسب صورت گرفت  ودر حال حاضر زمان کار و بررسی مصوبات جهت رفع مشکلات شهری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.