تربت جام- قدس آنلاین: سالن یک هزار نفری وحدت تربت جام امروز اگر از فشار جمعیت منفجر نشد فقط یک معجزه بود، زیرا مسابقه تیم های کشاورز و گالری هارمونی را بیش از دو هزار نفر تماشا کردند.

«سالن وحدت» اگر از فشار جمعیت منفجر نشد فقط یک معجزه بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در جدال برای تصاحب جام رمضان «یادبود شادروان محمد رضا کریم پور» از میان ۱۶ تیم مرحله حذفی تیم گالری هارمونی گام رامحکم برداشت و با دو گل حریف خود کشاورز را از صحنه رقابت حذف کرد.
تیم فوتسال گالری هارمونی اگر چه در این فینال زود هنگام به پیروزی رسید اما این تیم تنها نیمی از موفقیت را طی کرده است، اما حریفان این تیم در مرحله نیمه نهایی حضور پر قدرتی خواهند داشت.
گفتنی است؛ در مرحله حذفی ۶ دیدار برگزار شد که داروخانه دکتر صحرایی ۳ بر ۲ لبنیات عشایر پیروز شد و گوشتیران ۴ بر۱ پیمانکاری اتحاد غلبه کرد و جام نیوهلند ۳ بر ۲ استوک انصاری را مغلوب کرد و اتحاد بوژ گان با نتیجه ۲ بر یک از سد پست بانک احمد آباد صولت گذشت و کیان گالری ۶ بر ۳ دهیاری رونج را حذف کرد.
شایان ذکر است، در مسابقات فوتسال جام رمضان «یادبود شادروان محمد رضا کریم پور» ۳۵ تیم در ۷ گروه ۵ تیمی به رقابت پرداختند که در مرحله اول این دوره پس از ۷۰ بازی ۱۶ تیم به مرحله حذفی این مسابقات راه یافتند.
حاشیه های دیدار کشاورز و گالری هارمونی
• استقبال علاقمندان به ورزش باعث شد سالن ورودی وحدت ساعتی قبل از انجام مسابقه بسته شود.

• حضور نیروهای انتظامی برای انجام این مسابقه قابل تحسین بود.

•  * کیفیت مسابقه و بازی زیبای دو تیم تماشاگران را به وجد آورده بود.

•  *  آماده سازی سالن وحدت برای مسابقات جام رمضان با شکل و شمایلی جدیدتردر خور تحسین بود.

•  *  افزایش بلیط ورودی از مهمترین گلایه تماشاگران برای حضور در این مسابقات بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.