زاهدان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: چهارمین جشنواره ملی هنرهای گرافیکی رضوی به مناسبت سالروز میلاد امام رضا علیه السلام و همزمان با دهه کرامت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

برگزاری چهارمین جشنواره ملی هنرهای گرافیکی رضوی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ حسین مسگرانی صبح امروز در کنفرانس مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار داشت : چهارمین جشنواره ملی هنرهای گرافیکی رضوی به مناسبت سالروز میلاد امام رضا علیه السلام و هنزمان با دهه کرامت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و انتشار این آثار است .

وی گفت: اطلاع رسانی و فرایند ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی portal.shamtoos.ir امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد : جشن رمضان در چند سال اخیردر بخشهای جز خوانی و تفسیر قرآن در ۱۱ شهرستان استان اجراء که اختتامیه این جشن در پایان ماه رمضان با حضور فعالین قرآنی و تجلیل از این فعالین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد : امیدواریم به زودی شاهد اجرای اولین مجموعه شعر سیستانی، بلوچستانی و فارسی در استان باشیم.

مسگرانی با بیان اینکه ۶۷۹ نفر در بیمه هنرمندان عضویت دارند، افزود: ۱۷۶ نفر در رشته های هنری ، ۵۷ نفر در حوزه نویسندگی و ۱۵۸ نفر در حوزه قرآنی از بیمه هنرمندان برخوردارند که در مجموع ۶۷۹ نفر از سیستان و بلوچستان عضویت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.