بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران امیدوارند بتوانند در جام جهانی نمایش خوبی داشته باشند.

گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا از شرایط تیم ملی ایران

به گزارش قدس آنلاین،   به نقل از سایت AFC، تیم ملی ایران با حمایت عالی هوادارانش در تمرینات خود در مسکو به دنبال آغاز مسابقات جام جهانی به شکلی خوب است. ایران اولین تیمی است که به روسیه رسید. تمرینات ایران در روز شنبه برای حضور هواداران باز بود و در این تمرینات وجود هواداران زیاد ایرانی شاگردان کی روش را تشویق کرد تا منتظر اولین بازی خودشان در جام جهانی مقابل مراکش باشند.

وحید امیری، هافبک تیم ملی ایران گفت: من از دیدن هواداران تیم ملی ایران خوشحال شدم. آنها واقعا به ما انرژی مضاعف می دهند. مطمئن هستم که حمایت هوادارانمان در جام جهانی امتیازی برای ماست.

تیم ملی ایران نیاز به هوادارانش دارد چون آنها باید خودشان را بعد از رقابت با مراکش در اولین دیدارشان، آماده رویارویی با اسپانیا و پرتغال(قهرمان یورو ۲۰۱۶) کنند. با این وجود در شرایط کنونی تمرکز ایران به اولین بازیش است تا با کسب ۳ امتیاز بازی با مغرب شروعی رویایی را داشته باشند و در ادامه به امید صعود از مرحله گروهی برای اولین بار در تاریخشان باشند.

روزبه چشمی، مدافع تیم ملی ایران گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در بازی اولمان مقابل مراکش به پیروزی برسیم. تمام تمرکز ما در شرایط کنونی به بازی اول خودمان است.

ایران پس از پیروزی مقابل لیتوانی با نتیجه یک بر صفر با گلزنی انصاری فرد انگیزه اش بالا رفته است. قهرمان ۳دوره جام ملت های آسیا در این دوره از رقابت های جام جهانی خیلی راحت به این تورنمت راه پیدا کرد و در ۱۰ بازی مرحله مقدماتی شکست نخورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.