قدس انلاین : معاون سیمای صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: تاکنون ۱۴ قسمت از مجموعه تلویزیونی «مشتی‌باش» تولید شده که اولین قسمت آن در شب عید سعید فطر با حضور لاله اسکندری از شبکه‌ خراسان رضوی پخش می‌شود.

لوگوی شبکه استانی خراسان رضوی عوض می‌شود/پخش مجموعه تلویزیونی «مشتی‌باش» از شب عید سعید فطر
 
علی رضا ابوترابی در رابطه با برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان، برنامه«ماه طاهر» را برای زمان افطار تولید شد که از ساعت  ۱۸:۴۵ تا ۲۰:۴۵ این برنامه مهمان خانه‌های هم‌استانی‌های عزیز است.

وی ادامه داد: برای سحر نیز ویژه برنامه «ماه مهربانی» مانند هر سال تولید و به‌صورت زنده از ساعت ۲ بامداد تا بعد از نماز صبح برنامه ها پخش می‌شود.

معاون سیمای صدا و سیمای خراسان رضوی به همکاری‌های مشترک بین شبکه استانی و شبکه‌های سراسری اشاره کرد و افزود: امسال ما در سه بخش، ترتیل‌خوانی قرآن کریم را در حرم امام رضا (ع) به‌صورت زنده از شبکه‌های سراسری پخش کردیم.

ابوترابی اضافه کرد: پخش ترتیل‌خوانی بعد از نماز صبح داریم که این برنامه به‌صورت زنده از  شبکه یک سیما هم پخش می‌شود.

وی  گفت: ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه ترتیل‌خوانی که در رواق امام خمینی قرائت می‌شود، به‌صورت زنده برای شبکه قرآن پخش می‌شود و همچنین ساعت ۱۷  از مسجد گوهرشاد ترتیل‌خوانی به‌صورت زنده از شبکه افق پخش می‌شود.

معاون سیمای صدا و سیمای خراسان رضوی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان تمام همکاران ما شبکه استانی به‌صورت شبانه‌روزی زحمت کشیدند، اظهار کرد: در این ماه مبارک، سایر برنامه‌های روتین شبکه مانند برنامه خانواده‌، نوجوان و کودک نیز متناسب با این ایام، برنامه‌های خود را به‌روی آنتن بردند.

ابوترابی در خصوص تکراری بودن و برنامه سحرگاهی در چند سال اخیر عنوان کرد: اینکه برنامه‌های سحرگاهی جذابیت ندارد و تکراری است، درست بوده، اما بیشتر مخاطبین ما  این برنامه را با همین شرایط می‌پسندند  و می‌خواهند بیشتر تصاویر ما از حرم امام رضا (ع) باشد.

وی با اشاره به اینکه ما از استان‌های مجاور هم بینده داریم، عنوان کرد: بیشتر بیننده‌های ما، دوست دارند، بیشتر از هر چیز، تصویر حرم امام رضا (ع)را  پخش کنیم، هرچند تولید برنامه سحرگاهی کار بسیار سختی است، چراکه بضاعت کم ما در تولید محتوا و نیروی انسانی کم سبب شده، تولید برنامه سحرگاهی برای ما سخت باشد.

معاون سیمای صدا و سیمای خراسان رضوی ادامه داد: هر چند طبق نظرسنجی‌های انجام شده، مخاطبان ارتباط نزدیکی با برنامه های تولید شده برای سحر در ماه مبارک رمضان داشته‌اند، اما من به این موضوع قانع نیستم و باید خلاقیت بیشتری در این زمینه صورت بگیرد.

ابوترابی با اشاره به اینکه برنامه «مشتی‌باش» همزمان با شب عید فطر از شبکه استانی پخش می‌شود، عنوان کرد: این مجموعه در ۸۰ قسمت برنامه‌ریزی شده و در حال تولید است.

وی اظهار کرد: این برنامه از چند بخش تشکیل شده که دعوت از بازیگران هنرمند و شخصیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی کشور که به نوعی به مشهد یا حرم امام رضا (ع) مرتبط هستند، یکی از آیتم‌های این برنامه است.

معاون سیمای صدا و سیمای خراسان رضوی در خصوص هدف از دعوت مهمانان به این برنامه عنوان کرد: یکی از اهداف ما جذب مخاطب بود و دوم اینکه بتواند با کمک این مهمان، هزینه جهیزیه برای نوعروسانی که توان تهیه جهیزیه ندارند، توسط مردم جمع‌آوری و به یک شماره حساب مشترک ما و بهزیستی واریز شود.

ابوترابی ادامه داد: ساخت یک مدرسه برای بچه‌های استثنایی یکی دیگر از اهداف ماست که به‌کمک مهمان این برنامه و خیرین این موضوع تحقق یابد.

وی اظهار کرد: در کنار دعوت از مهمانان، مستندی از افراد شاخص که زمانی در مشهد زندگی می‌کردند، تولید شده، همچنین بخش‌هایی همچون اجرای نمایش و مسابقه نیز از دیگر موضوعاتی است که در این برنامه مد نظر قرار گرفته است.

معاون سیمای صدا و سیمای خراسان رضوی گفت:  مجموعه تلویزیونی «مشتی‌باش» به کارگردانی سامان سالور، به تهیه‌کنندگی امیرحسین کلیدری و مصطفی عادلخانی و اجرای علی اوجی در مشهد در حال تولید است.

ابوترابی افزود: تاکنون مهمانانی همچون  وحید شمسایی، محمدرضا هدایتی، مانی رهنما و صبا راد به این برنامه دعوت شده‌اند، تاکنون ۱۴ قسمت این برنامه تولید شده و اولین قسمت این برنامه با حضور لاله اسکندری از شبکه‌ خراسان رضوی به‌روی آنتن می‌رود.

وی در خصوص  زمان پخش این برنامه بیان کرد: این برنامه در شب‌های عید فطر دو ساعت برنامه دارد و در بقیه ایام نیز شنبه تا چهارشنبه به‌مدت یک ساعت روی آنتن می‌رود.

معاون سیمای صدا و سیمای خراسان رضوی  با بیان اینکه تلاش داریم این برنامه از یکی از شبکه‌های سراسری همزمان پخش شود، اظهار کرد: طی رایزنی‌های انجام گرفته به‌احتمال زیاد این برنامه از شبکه نسیم پخش می‌شود.

ابوترابی بیان کرد: با  توجه به اینکه لوگوی شبکه خراسان رضوی، حرفه‌ای و زیبا نیست و بیشتر یک نشانه است و کار هنرمندانه‌ای نیست، تلاش داریم، آن را عوض کنیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم قبل از عید فطر، مجوزهای لازم برای تغییر لوگوی شبکه استانی بگیریم، همزمان با آغاز برنامه «مشتی‌باش» از این لوگو هم رونمایی می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.