قدس انلاین : مسئول روابط عمومی فرودگاه سبزوار خبر سرگردانی مسافران پرواز جمعه‌ شب شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر سبزوار ـ تهران به دلیل تعطیلی فرودگاه سبزوار را تکذیب کرد.

تکذیب خبر سرگردانی مسافران پرواز سبزوار ـ تهران به دلیل تعطیلی فرودگاه سبزوار
وهاب دلقندی  با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر سرگردانی مسافران پرواز ساعت 19:45 جمعه‌ شب به دلیل تعطیلی فرودگاه سبزوار سه ساعت قبل از انجام پرواز، اظهار کرد: موضوعات مطرح‌ شده در کلیپ به‌ هیچ‌ عنوان صحت ندارد و در فرودگاه‌های کم ترافیک یک پرواز مسافری در روز، حضور مسافر دو ساعت قبل از پرواز جهت تشریفات قبل پرواز در فرودگاه ضروری است.

وی افزود: برای چک‌های بازرسی و امنیتی استقرار نیروهای امنیتی در محل ایکس ری و گیت وی هم جهت ورود به سالن مسافری ضروری است و با تحقیقات صورت پذیرفته مسافر این پرواز حدود ساعت ۱۶ روز جمعه 18 خرداد ماه در نهایت استقبال وارد فرودگاه شده و بدون توقف در محوطه فرودگاه از محیط فرودگاه خارج شده و چنانچه توقف می‌کرد مورد تکریم و پذیرش قرار می‌گرفت.

مسئول روابط عمومی فرودگاه سبزوار بیان کرد: در نهایت ادب و احترام به حقوق مسافران هیچ‌گونه نقص و کم‌لطفی نسبت به مسافر انجام نشده و در ساعت ۱۸ به فرودگاه مراجعه نموده‌اند و بعد از انجام تشریفات پروازی فرودگاه سبزوار را به مقصد فرودگاه مهرآباد با پرواز شرکت هواپیمایی ماهان ساعت 19:45 ترک کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.