کرج- معاون امور اقتصادی استانداری البرز از تصویب ۱۳۷ طرح با ایجاد اشتغال برای یک هزار و۹۰۰ نفر در سطح روستاهای این استان خبرداد.

تصویب ۱۳۷ طرح اشتغالزای روستایی در استان البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبادالله کامکار در جلسه بررسی طرحهای اشتغالزای روستایی استان البرز که پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد اظهار کرد:این طرح ها از سوی کمیته فنی استان به بانک های عامل برای اخذ تسهیلات معرفی شده است.

وی پرداخت تسهیلات اشتغالزای روستایی را امری مهم دانست و گفت: تسریع در پرداخت این تسهیلات باید در دستور کار بانک ها قرار گیرد.

کامکار تصریح کرد: تاکنون از مجموع ۱۰۴ میلیارد تومان مصوب شده ۳ ونیم میلیارد تومان پرداخت شده است وسایر پرونده های مربوط به تسهیلات اشتغال روستایی از سوی بانک‌ها نیزپرداخت می شود.

وی با تاکید براینکه فرمانداران و بخشداران باید در خصوص پرداخت تسهیلات ارزیابی عملکرد داشته باشند گفت: این تسهیلات از طریق پست بانک، صندوق کارآفرینی امید، بانک توسعه تعاون و کشاورزی پرداخت می شود.

این مسئول از اتمام مهلت ثبت‌نام دریافت تسهیلات اشتغالزایی  در سامانه کارا تا پایان تیرماه امسال خبردادو گفت: نیاز است تا بخشداران و دهیاران در ارتباط با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و پایدار اطلاع‌رسانی لازم را به مردم داشته باشند و نسبت به شناسایی متقاضیان اقدام کنند.

معاون استاندار البرز در پایان خواستار حساسیت مدیران در ثبت‌نام متقاضیان در سامانه کارا شد و گفت: با ایجاد تغییرات مناسب در فرآیند ثبت نام متقاضیان باید شرایط مطلوب و اثرگذاری در اجرای این طرح فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.