قدس انلاین : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: فعالیت 2 شرکت خدمات مسافرتی در مشهد به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی در برگزاری تور تعلیق شد.

فعالیت 2 شرکت خدمات مسافرتی در مشهد تعلیق شد

ابوالفضل مکرمی فر روز یکشنبه  افزود: در چهارمین نشست کمیته فنی دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگری استان، شکایت از شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری 'احسان سیرآسیا' به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی در برگزاری تور مورد بررسی قرار گرفت و به استناد بند 'پ' ماده 31 آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی، فعالیت این شرکت مدت 2 ماه تعلیق گردید و بر اساس تبصره سه همان ماده مقرر شد پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شود.

وی اظهار کرد: همچنین اقدام غیر مجاز شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری 'ژورک سعادت تهران' (شعبه مشهد) در تبلیغات خارج از شئونات اسلامی برای برگزاری تور و کنسرت خواننده های لس آنجلسی در کانال تلگرامی این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و فعالیت این شرکت نیز مدت 2 ماه تعلیق گردید و مقرر شد پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شود.
وی گفت: پرونده تخلف یک شرکت خدمات مسافرتی دیگر نیز به دلیل برگزاری تور بدون رعایت شئونات اسلامی در حال بررسی است که در صورت احراز تخلف و وقوع جرم برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال می گردد.
استان خراسان رضوی دارای حدود 400 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.