همدان - رئیس شورای اسلامی شهر همدان عملکرد مرکز مطالعات و پژوهش های شورا را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مرکز مطالعات شورا ظرفیت بسیار خوبی برای مدیریت شهری است که باید از این ظرفیت به نحو احسن بهره گرفت.

ارزیابی مثبت عملکرد مرکز مطالعات  وپژوهش های شورا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان،  ابراهیم مولوی در جلسه این هفته صحن شورا که با موضوع بررسی نامه ها و ارائه عملکرد مرکز و پژوهش های شورا برگزار شد، افزود: با توجه به تشکیل مرکز مطالعات و پژوهش های شورا در دوره چهارم ، اقدامات و برنامه های مناسبی در این مرکز انجام شده ،اما از زمان شروع فعالیت و ریاست حمید بادامی نجات مرکز عملکرد قابل قبول و خوبی را داشته که قابل تقدیر است.

  مولوی مهمترین خروجی مرکز مطالعات و پژوهش های شورا را برگزاری خوب جشنواره شهروندان برگزیده برشمرد و گفت: با توجه به اینکه این جشنواره بعد از یازده سال برگزار می شود و شهروندان برگزیده باید به عنوان الگویی معرفی شوند بر این اساس باید این جشنواره با جدیت و توجه بیشتری پیگیری و اجرا شود.  

سخنگو و رییس کمیسیون خدمات شهری حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان هم ضمن تشکر از زحمات ریاست و کارکنان مرکز مطالعات شورا گفت: با توجه به اقدامات و برنامه هایی که با ریاست حمید بادامی نجات در این مرکز طی چند ماه اخیر انجام شده مرکز مطالعات شورا هویت اصلی خود را بدست آورده است.

  کامران گردان با تاکید بر تقویت بیشتر مرکز مطالعات و پژوهش های شورا اظهار کرد: برنامه ریزیهایی که در این مرکز صورت گرفته قابل تقدیر است چرا که به نفع شهرداری و شهر بوده و نتایج خوبی در پی داشته است.  

وی به استفاده از اساتید براساس شایسته سالاری در مرکز مطالعات شورا را ارزشمند و موثر دانست و اضافه کرد: از پتانسیل های دیگر مرکز مطالعات حضور فعال حمید بادامی نجات ریاست مرکز در شورای عالی استانها است که برنامه ها و مصوبات را در این مرکز بومی سازی کرده و این به نفع مدیریت شهری است. 

  رییس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای اسلامی شهر همدان هم برگزاری جلسات مستمر و تشکیل کمیته های تخصصی مرکز مطالعات شورا را قابل تقدیر دانست و گفت :مطالعاتی که در مرکز انجام می شود باید راهبردی بوده و برای پیشبرد اهداف شهردای باشد و خروجی و اثر کارها در حوزه عملکرد شهر اری دیده شود.  

سید مسعود عسگریان اضافه کرد: لازم است کارگروه ها و اتاق های فکر مرکز مطالعات و پژوهش های شورا به دنبال روانسازی و تسهیل امور مردم در حوزه مدیریت شهری باشد.

  عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز بر کیفیت طرح ها و برگزاری جلسات مرکز مطالعات شورا تاکید کرد و گفت: ضمن تدوین برنامه و طرح ها در مرکز مطالعات باید با جدیت پیگیر نتیجه اجرای طرح ها باشیم. 

 اکبر کاوسی امید افزود: ضروری است اولویت طرح ها و برنامه های مرکز مطالعات مشخص شده و در پایان سال خروجی و نتیجه آن اعلام شود. 

 در ادامه جلسه رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان ضمن ارائه گزارش عملکرد مرکز گفت: مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان در سطح کشور صاحب نام بوده و جزو مراکز پیشرو است.

   حمید بادامی نجات با اشاره به اینکه مرکز مطالعات در دوره چهارم شورا تشکیل شد و زحمات زیادی برای آن صورت گرفته، افزود: ما ادامه دهنده اهداف دروه چهارم هستیم و به دنبال این هستیم که اثر اقدامات و کارها در شهر ملموس بوده و دیده شود.  

 بادامی نجات به تعامل خوب مرکز مطالعات شورا با شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان در مقایسه با دیگر شهرهای کشور تعامل بهتر و قوی تری با شهرداری دارد.    

وی به برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده اشاره کرد و افزود: جشنواره در حال حاضر در مرحله داوری است و این رویداد می تواند در هفته همدان به عنوان رویداد مهم استانی مطرح شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.