مردم  لنز دوربین این عکاس بیشتر روی سادگی‌های مردم فراموش‌شده می‌چرخد تاهای و هوی زندگی شهری. عکاسی که به همه جای ایران سر زده و از سقز کردستان تا جازموریان کرمان و از شهریانچ سیستان‌وبلوچستان تا طبس و مازندران و حتی خارج از ایران عکس دارد. عکس هایی پر از رنگ و لعاب که بیشتر بوی زحمت می‌دهند تا تلخی.

«طارمی» جام جهانی را از دست می دهد؟

به گزارش قدس آنلاین، غیبت اشکان دژاگه و مهدی طارمی در تمرین نوبت صبح روز شنبه تیم ملی ابهامات فراوانی را به دنبال داشت. هرچند هیچ خبر رسمی در خصوص سرنوشت این دو بازیکن وجود ندارد اما گفته می شود احتمالا این دو بازیکن به دلیل مصدومیت در تمرین شرکت نکردند!
ظاهرا مصدومیت اشکان دژاگه زیاد نگران کننده نیست و با فیزیوتراپی قادر به همراهی تیم ملی است اما ابهام در سرنوشت طارمی بیشتر است تا حدی که شنیده می شود ممکن است بازیکن خبرساز فوتبال ایران رویای بازی در جام جهانی را از دست بدهد.
غیبت دکتر خانلری و یکی از دستیاران کارلوس کی روش نیز به تقویت این خبر دامن زد. از طرفی عصبانیت سرمربی پرتغالی تیم ملی نشان از این داشت او برخلاف آرامش روزهای اخیر برآشفته است تا حدی که کشمکش میان او و خبرنگاران ایرانی زیاد شد و کی روش تاکید کرد منتقدانش به دکتر مراجعه کنند.
حالا همه نگاه ها به پزشک تیم دوخته شده است. او نظر نهایی را درباره طارمی تا صبح یکشنبه به کادر فنی اعلام خواهد کرد. طارمی در بازی با لیتوانی دقیقه ۲۰ تعویض شده است. تعویضی که تاکتیکی به نظر نمی‌رسیده. آیا طارمی قادر به همراهی تیم هست یا اینکه باید وی از لیست خارج شود تا علی قلی زاده جایگزین وی شود؟
اگر این اتفاق رخ دهد تلخ ترین خبر برای مهاجم بوشهری فوتبال ایران رقم خواهد خورد و کلکسیون خبرسازی وی در فوتبال ایران بعد از داستان های اخیرش با ریزه اسپورت و پرسپولیس و رفتن به لیگ قطر   تکمیل خواهد شد!

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.