قدس انلاین : مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت:در شب‌های قدر ۳۲۰۰ نفر از خدمات مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی بهره‌مند شدند.

۳۲۰۰ نفر از خدمات مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی بهره‌مند شدند

دکتر ناصر سرگلزایی افزود:در این شبها افزون بر هزار و 550 نفر از خدمات درمانی پایگاه‌های ثابت و موقت فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی و بیش از هزار و 650 نفر از خدمات اورژانس و تزریقات دارالشفاء امام رضا (ع) در شب‌های پرفضیلت قدر استفاده کردند

وی با اشاره به اینکه شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان بیشترین تعداد مراجعان را در مجموع داشته است، افزود: در این ایام دو بیمار نیز با انجام اقدامات پزشکی CPR احیا شدند و به زندگی بازگشتند.

مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی ادامه داد: با توجه به حضور چشمگیر شیفتگان بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) در مراسم شب‌های قدر این آستان مقدس، 32 پایگاه سیار اورژانس در کنار هشت پایگاه ثابت فوریت‌های پزشکی در این شب‌های پر فیض در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر برپا شد و جمعی از نیروهای رسمی و داوطلب به خدمات‌رسانی مراجعان پرداختند.

سرگلزایی گفت: این خدمات با همکاری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، اورژانس 115 مشهد و بهداری شمال شرق سپاه پاسداران، زیر نظر مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی به زائران و مجاوران صحن و سرای رضوی در این ایام پرفضیلت ارائه شد.

وی با تأکید بر اینکه تعداد نیروهای پایگاه‌های ثابت فوریت‌های پزشکی حرم مطهر به منظور خدمات‌رسانی بهتر در شب‌های قدر افزوده شد، افزود: دارالشفاء امام رضا (ع) نیز با افزایش نیروهای بخش پرستاری و حضور متخصص طب اورژانس و پزشکان عمومی و فعال بودن رادیولوژی و آزمایشگاه در این ایام پذیرای بیماران بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.