اصفهان- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد گفت: از اول سال جاری تاکنون ۳ وقف جدید با نیت مساجد و به ارزش تقریبی بیش از ۱۸ میلیارد ریال توسط واقفان نیک اندیش در شهرستان نجف آباد به ثبت رسیده است.

ثبت سه وقف جدید با نیت مساجد در شهرستان نجف آباد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار کرد: باتوجه به اجرای برنامه های ترویج فرهنگ وقف در شهرستان نجف آباد از آغاز سال جاری تاکنون چهار واقف نیک اندیش به اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد مراجعه کرده اند و وقف های جدیدی را به نام خود به ثبت رساندند.

وی در ادامه افزود: سید محمود هاشمی ۲۱۳ متر مربع زمین را به ارزش ۳ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال جهت توسعه مسجد دوازده امام نجف آباد وقف کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد گفت: اسدالله طاهری ۱۰۰۰ متر مربع زمین به ارزش ۱۳ میلیارد ریال با نیت ساخت مسجد فاطمة الزهرا در نجف آباد وقف کرده و یحیی محمدی نیز ۵۸۰ متر مربع به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال را جهت تامین هزینه های فرهنگی و قرآنی مسجد میرزاخانی ها در نجف آباد وقف کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی در ادامه اضافه کرد: ارزش این موقوفات در مجموع ۱۸ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال است که تمام اطلاعات این موقوفات در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه کشور ثبت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.