شهرکرد-نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: این نااهلان اهلیت مسئولیت‌پذیری، نگاه انقلابی و متعهدانه ندارند و نگاه حزبی، جناحی، مقام‌طلبانه و فرصت‌طلبانه دارند.

سپردن کارها به نااهلان از آسیب هایی است که انقلاب را تهدید می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در گردهمایی فعالان مردمی و نخبگان فرهنگی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز یک جهاد عظیم در جامعه صورت گرفته است، اظهار کرد: نگاه به آسیب‌های انقلاب باید به صورت مستمر کاملاً تحلیل‌گرانه باشد.

وی با بیان اینکه امروزه دنیاگرایی‌ها دامن انقلاب را گرفته است، افزود: اختلاف‌ها و چند قطبی شدن جامعه از آسیب‌های مهمی در جامعه است که بهره‌مندی دشمن و آسیب انقلاب را در پی دارد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه نوع نگاه به محتوای انقلاب از آسیب‌های دیگر انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: متأسفانه نگاه به بیرون روحیه یأس، ضعف و سستی را در پی دارد.

حجت الاسلام نکونام سپردن کارها به نااهلان را از دیگر آسیب‌های انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: این نااهلان اهلیت مسئولیت‌پذیری، نگاه انقلابی و متعهدانه ندارند و نگاه حزبی، جناحی، مقام‌طلبانه و فرصت‌طلبانه دارند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انقلابی ماندن از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، گفت: انقلابی‌ بودن یعنی متعهد و پر دغدغه بودن نسبت به آنچه امام راحل  پیش پای ما گذاشت و مقام معظم رهبری آن را دنبال می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.