قدس آنلاین-در سال گذشته ۳۲ نفر از ایثارگران گناباد در مسابقات استانی دارای مقام های برتر شدند و۷ نفر به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

تجلیل ازایثارگران  برتر قرآنی در گناباد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد شب گذشته در مراسم شبی با قران که همراه با تجلیل از مقام آوران قران در محل اداره بنیاد شهید برگزار گردید گفت: در این دوره از مسابقات تعداد ۱۸ نفر از جانبازان و فرزندان پسر و تعداد۳۹ نفر از همسران و فرزندان دختر به مسابقات استانی راه یافته اند که این مسابقات در مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
 شهابی افزود: در سال گذشته ۳۲ نفر از ایثارگران گناباد در مسابقات استانی  دارای مقام های برتر شدند و۷ نفر به مسابقات کشوری راه پیدا کردند که دو نفر مقام آور به نام های حسن دلسوز جانباز ۲۵ درصد در رشته تفسیر و خانم زهرا زحمتکش فرزند جانباز در حفظ ۲۰ جزء قران کریم در سطح کشور داشتیم.
 وی اذعان کرد: تعداد فعالان قرآنی و افرادی که در دوره های قرآن، کلاس های آموزشی و برگزاری مسابقات خصوصا قرآن در خانه و مسابقات ماه رمضان و ماه محرم در فعالیت های قرآنی همراهی می کنند به سیصد نفر می رسد که هر سال قرعه کشی انجام و به تعداد سه نفر از، شرکت کنندگان هدیه ای اختصاص می یابد. لازم به ذکر است ۷ جلسه قرآن به طور مستمر و هفتگی مختص خواهران در منازل ایثارگران برگزار می شود و تعداد سه جلسه قرآن مختص آقایان نیز برگزار میشود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.