همدان - رئیس پلیس راهور استان همدان از اعمال محدودیت ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مصلی امام خمینی(ره) همدان به عنوان محل برگزاری نماز عید فطر خبر داد.

اعمال محدودیت ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مصلی در همدان

به گزارش قدس آنلاین، علی فکری از اعمال محدودیت ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مصلی همدان در روز عید فطر خبر داد و اظهار کرد: از ساعت ۵ صبح محدودیت ورود به سمت مصلی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بلوار مفتح از سمت تقاطع تختی و از سمت میدان مفتح محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد، گفت:  تمام معابری که به سمت بلوار مفتح منتهی می‌شوند از سمت بلوار شهید چیت‌سازیان و از سمت میدان مفتح و میدان فردوسی مسدود خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان همدان با تاکید به اینکه تنها نقطه ورودی از سمت بلوار شهید چیت‌سازیان به سمت داخل پارکینگ و پایین تپه مصلی خواهد بود، افزود: به تعدادی زیادی جای پارک خودرو در این محدوده در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه محل استقرار اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی در لاین مخالف بلوار شهید مفتح از سمت میدان مفتح به سمت تقاطع تختی است، خاطرنشان کرد: محل استقرار تاکسی‌ها بلوار شهید مدنی انتخاب شده است.

فکری با بیان اینکه در این طرح تمام نیروهای پلیس در آماده‌باش کامل هستند و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده تا نمازگزاران با آسایش نماز خود را برگزار کنند در ادامه از نمازگزاران خواست تا در این روز از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند.

*کاهش تصادفات در ماه رمضان

وی با اشاره به اینکه به اندازه کافی برای جابجایی نمازگزاران وسایل نقلیه عمومی پیش‌بینی شده است، بیان کرد: در محدوده‌های ترافیکی به وسایل نقلیه موتورسیکلت اجازه ورود داده نخواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان همدان با بیان اینکه بعد از نماز عید سعید فطر معابر را باز خواهیم کرد و افراد عجله‌ای برای عبور نداشته باشند، گفت: نیم ساعت بعد از اینکه نماز عید فطر به پایان رسید و نمازگزاران مکان مصلی را ترک کردند معابر مسدود شده را باز خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در ایام ماه رمضان خوشبختانه شاهد تصادف جدی نبوده‌ایم، افزود: به نسبت سال گذشته امسال تعداد تصادفات در ماه رمضان کاهش داشته است.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.