۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
کد خبر: 604956

تربت جام ـ قدس آنلاین: استخر روباز مجموعه ورزشی وحدت تربت جام بعد از گذشت ۱۰ سال دوباره راه اندازی شد تا از امکانات موجود استفاده بهینه گردد.

استخر روباز تربت جام دوباره احیاء شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان تربت جام در حاشیه افتتاح این پروژه ورزشی به خبرنگار ما گفت: رویکرد اداره ورزش و جوانان برای احیاء این پروژه ورزشی درآمد زایی نیست بلکه عنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بوده تا بتواند نقش به سزایی در تابستان سال جاری برای جوانان اقشار کم درآمد ایفاء نماید.

محسن سپهری با تاکید براینکه توجه به اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری در دستور کار این مجموعه می باشد افزود: استفاده حداکثری از پتانسیل های موجود و باشرایط اقتصادی نمی توان پروژه جدید ایجاد کرد اما از اماکن ورزشی غیر فعال می توان با نگاه اقتصاد مقاومتی استفاده بهینه انجام داد.

 وی گفت: این استخر رو باز با گذشت ۱۰ سال تعطیل بود که با هزینه اندک دوباره مرود استفاده قرارگرفت تا بتواند برای ورزشکاران این رشته مهیج بستری آماده کند تا شناگران بیشتری در میادین استانی افتخار آفرینی کند.

ایجاد روحیه نشاط و شادابی با توسعه اماکن ورزشی

صادق محمدی مدیر این پروژه هم به ویژگیهای این مکان ورزشی اشاره کرد و گفت: این مکان ورزشی می تواند اقشار کم درآمد را تحت پوشش قرار دهد و روزانه بیش از ۲۰۰ نفر متقاضی خواهد داشت که د رسه ماه تابستان بیش از ۱۸ هزار نفر از این مکان استفاده خواهند کرد که قابل توجه خواهد بود.

وی گفت: این پروژه ورزشی از استاندارد های کامل بهداشتی  و انسانی برخوردار می باشد تا رضایتمندی خوبی برای جوانان فراهم نمائید.

مدیر ورزشی استخر روباز مجموعه وحدت تربت جام در ادامه تاکید کرد: راه اندازی این مکان مستهلک به حالت شروع واقعا جرات می خواهد و امیدواریم با رویکرد اداره ورزش و جوانان تربت جام بتوانیم علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان در ایجاد روحیه نشاط و شادابی به اهداف خود برسد.

وی گفت: ساعات کار استخر روبازشهرستان درایام ماه مبارک رمضان صبح ها ازساعت ۱۱ الی ۱۳ ویژه سنین زیر ۱۵ سال شب ها ازساعت ۲۲ الی ۲۴ ویژه بزرگسالان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.