بازار امروز خودرو همانند روزهای گذشته در سکوت واحدهای نظارتی با رشد قابل توجه قیمت‌ها روبرو است به نحوی که مزدا۳ یک روزه ۳۰ میلیون تومان گران شد.

قیمت خودرو امروز ۹۷/۰۳/۲۱|مزدا۳ "۳۰میلیون تومان" گران شد

به گزارش قدس آنلاین، بهم ریختگی بازار قیمت خودرو امروز نیز در انواع محصولات حاکم است و هر کس با توجه به سود بیشتر قیمتی را برای خودروها تعیین کرده است در این شرایط همچنان خبری از سازمان حمایت برای مدیریت بازار نیست و قیمت‌ها روند صعودی خود را طی می‌کنند البته خرید و فروش در بازار قفل شده اما این موضوع خود برافزایش قیمت‌ها اضافه کرده است.

وضعیت بازار امروز نشان می‌دهد اکثر خودروهای مونتاژی همچنان شاهد رشد قیمت هستند. به نحوی که سراتو سفید امروز با رشد ۱۳میلیون تومانی با قیمت ۱۵۰ میلیون تومان و سراتوی مشکی با قیمت ۱۶۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مزدا۳ نیز امروز افزایش ۳۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده به نحوی که این خودرو امروز با قیمت ۲۳۵میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

همچنین استپ وی نیز با رشد دو میلیون تومانی با قیمت ۹۱ میلیون تومان، ساندرو اتوماتیک نیز با رشد ۶ میلیون تومانی  با قیمت ۸۰ میلیون تومان، پژو۲۰۷ اتوماتیک با رشد ۹ میلیون تومانی با قیمت ۷۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۰۸ با رشد ۴ میلیون تومانی با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت تعدادی از خودروهای داخلی درصبح امروز به شرح زیر است:

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.