رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: رایزنی‌های متعددی انجام داده‌ایم تا مسابقات جام‌جهانی فوتبال با حضور فوتبال‌دوستان در ورزشگاه فوق‌مدرن امام رضا علیه‌السلام پخش شود.

رایزنی برای پخش بازی‌های جام جهانی فوتبال در ورزشگاه امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، مهدی برادران طی نشستی با حضور مسئولان کمیته‌ها در محل اتاق جلسات هیأت فوتبال استان اظهار کرد: با توجه به هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در مجمع سالانه هیأت و سلسله جلسات گذشته، انتظار است در سال جدید فوتبالی استان بتوانیم با حداکثر توان در جهت بهبود وضع موجود تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: بایستی تمامی برنامه‌های مدوّن هیأت چه در حوزه‌های آموزشی و چه اجرایی به‌صورت کیفی پیاده‌سازی شود و معتقدیم به‌رغم همه کاستی‌های مادی می‌توان با تعامل صحیح و درک متقابل به نتایج خوبی دست یافت.

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به شور و هیجان فوتبال‌دوستان در آستانه مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸، گفت: در همین راستا پیگیری‌های متعددی انجام داده‌ایم تا به اقتضای شرایط بتوانیم اقدامات مطلوب هواداران و مردم داشته باشیم که یکی از این اقدامات با همکاری آستان قدس رضوی در زمینه پخش مسابقات جام‌جهانی در ورزشگاه فوق‌مدرن امام رضا علیه‌السلام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.