قدس انلاین : فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: عاملان کلاهبرداری با ترفند سرمایه گذاری در بورس مشهد بازداشت شدند.

کلاهبرداری۶۰ میلیارد ریالی با ترفند سرمایه گذاری در بورس

قادر کریمی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:پس از دریافت گزارشی مبنی بر کلاهبرداری از شهروندی  توسط فردی شیاد با عنوان سرمایه‌گذاری در بورس مشهد، ‌موضوع در دستور کار تیمی از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی اظهارات مالباخته نشان می داد وی مدتی پیش با فردی به نام سجاد آشنا شده که ادعای فعالیت در بازار بورس را داشته و این فرد با چرب زبانی و وعده‌های واهی برای افزایش سرمایه، مبالغی را از او اخذ و پس از مدتی متواری شده است.

کریمی تصریح کرد: همزمان با رسیدگی به پرونده تعداد شاکیان افزوده شد و کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با همکاری تعدادی از مالباختگان چهره فرضی متهم را ترسیم و پس چندین روز تحقیقات گسترده میدانی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، مخفیگاه متهم را در محدوده شهر گلبهار شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را در حال استراحت دستگیر کردند.

وی گفت: متهم در ابتدا برای جلب نظر مالباختگان، برای سرمایه گذاری در بورس، سود قابل توجهی به آن‌ها پرداخت کرده و مدتی بعد فروش خودروهای لیزینگی را به شگرد جدید جذب سرمایه قرار داده و چند دستگاه خودرو سواری را که نقدی خریداری و برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران بصورت چکی به آنان فروخته است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی عنوان کرد: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده و مواجهه با مالباختگان تاکنون به ۲۰ فقره کلاهبرداری با ترفند سرمایه‌گذاری در بازار بورس و فروش خودروهای لیزینگی به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال با همدستی پدر و یکی از دوستانش اعتراف کرد.

کریمی خاطر نشان کرد: در ادامه  دو همدست متهم نیز دستگیر و پس از بازجوئی‌های به عمل آمده با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.