قدس انلاین : مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور گفت: هیچ یتیم بدون حامی در نیشابور نداشته و تلاش می کنیم میزان کمک ها به محرومان را افزایش دهیم.

یتیم بدون حامی در نیشابور نداریم

هادی محمدیان یکشنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد نیشابور ۱۰ هزار و ۶۳۶ خانوار را تحت حمایت دارد و ۱۷ هزار و ۳۵۹ نفر کمک های معیشت از این نهاد دریافت می کنند.

وی افزود: تاکنون یک هزار و ۶۸۷ دانش آموز و ۲۸۱ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد نیشابور قرار گرفته اند و سرانه هزینه کرد برای هر دانش آموز در سال ۹۰ میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ابراز کرد: ۲ هزار و ۱۲۳ طرح خوداشتغالی فعال در نیشابور داریم  و۹۶۰ یتیم توسط ۲ هزار و ۷۹۲ خیر حمایت می شوند.

وی ادامه داد: تعداد ۱۷۳ خانوار طرح محسنین توسط ۵۷۱ نفر خیر حمایت می شوند و امروز به لطف خداوند ما در شهرستان یتیمی بدون حامی نداریم.

محمدیان بیان کرد: ۲۶۷ کمک هدیه به مبلغ ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به نوعروسان اعطا کرده ایم، ما با خیریه ها مخالف نیستیم  زیرا آنها به عنوان کمک یارکمیته امداد هستند و ۱۷ خیریه دارای مجوز در شهرستان داریم.

وی اظهار کرد: سال گذشته ۲۲۰ میلیون تومان فطریه در نیشابور جمع آوری شده است و همچنین  ۶۸ هزار و ۲۲۲ صندوق صدقه کوچک و بزرگ در شهرستان داریم که از این تعداد ۶۶ هزار و ۲۶۹ صندوق کوچک و ۱۹۵۳ صندوق بزرگ است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: حدود ۶ هزار و ۶۸۷ سرپرست زن خانوار در نیشابور تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.