قدس انلاین : مسئول خادمیاران رضوی نیشابور از استفاده ۱۲۰۰ نفر از محرومان این شهرستان از خدمات پزشکی رایگان خبر داد.

استفاده ۱۲۰۰ نفر از محرومان نیشابور از خدمات پزشکی رایگان

احمد گیاهی بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: آستان قدس رضوی یکی از وظیفه های اصلی اش خدمت به مستضعفان است.

وی افزود: ساز و کار خادمیاران رضوی به این گونه است که خادمان با توجه به توانایی هایشان در تمام حوزه ها از جمله فعالیت های فرهنگی ، آموزشی و بهداشت و درمان در مناطق محروم شهرها به نام امام هشتم (ع) خدمت می کنند.

مسئول خادمیاران رضوی نیشابور ابراز کرد: در بخش بهداشت و درمان ما فعال ترین شهرستان هستیم که پزشکان به صورت کاملا افتخاری با ویزیت و داروی رایگان در مناطق محروم خدمت می کنند.

وی ادامه داد: تاکنون در بخش بهداشت و درمان حدود ۱۲۰۰ نفر از امکانات بهداشتی و ویزیت رایگان استفاده کرده اند و در تلاش هستیم که خانواده های محروم را شناسایی کنیم تا خدمات بهداشتی به آنان داده شود.

گیاهی بیان کرد:تعدادی  کلاس تقویتی برای دانش آموزان مناطق محروم با توجه به فصل امتحانات با همکاری آموزش و پرورش برگزار کرده ایم و  ۱۸۳۲ خانواده از بسته های حمایتی آستان قدس رضوی بهره مند شوند.

مسئول خادمیاران رضوی نیشابور گفت: پیشنهاد تاسیس بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی با نام سلسله الذهب را به تولیت آستان قدس رضوی داده ایم و امیدواریم با این طرح موافقت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.