قدس آنلاین: ترامپ به تنهایی به دیدار رهبر کره‌شمالی نمی‌رود بلکه تیمی از نزدیکان و دستیاران وی نیز در این نشست حضور خواهند داشت.

چه کسانی ترامپ را در نشست با رهبر کره‌شمالی همراهی می‌کنند

براساس نوشته پولیتیکو، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا پنجشنبه گذشته گفت که ترامپ را در نشست سنگاپور همراهی خواهد کرد و پس از آن با سفر به کره جنوبی و چین، سران این دو کشور را درباره این مذاکرات مطلع خواهد کرد.

طبق نوشته این نشریه آمریکا، جان کلی، رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید و جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا نیز همراه پامپئو در نشست مشترک ترامپ و کیم جونگ اون شرکت خواهند کرد.

علاوه بر رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید، معاون وی که از افراد کلیدی در برنامه‌ریزی این نشست بود نیز آن‌ها را همراهی خواهد کرد.

متئو پاتینگر، مدیر بخش آسیای شورای امنیت ملی به همراه استفان میلر که مشاور ارشد سیاست‌گذاری این شورا است نیز همراه این تیم خواهند بود.

این در حالی است که ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهوری آمریکا و همسرش در این نشست حضور نخواهند داشت.

به غیر از مقامات رسمی آمریکایی، انتظار می‌رود دنیس رادمن، بسکتبالیست مشهور آمریکایی که از دوستان قدیمی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی است نیز در این نشست حاضر شود، هرچند انتظار می‌رود که رادمن نقشی رسمی در گفتگوهای این نشست نداشته باشد.

چندین تن از مجریان و خبرنگاران مشهور شبکه فاکس‌نیوز از جمله شان هانیتی که از جمله مجریان مورد علاقه ترامپ است، همچنین سباستین گورکا که از دستیاران پیشین ترامپ در کاخ سفید بود نیز با سفر به سنگاپور، گفتگوهای سران دو کشور آمریکا و کره شمالی را پوشش می‌دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.