قدس انلاین : رییس جدید هیات نجات غریق و غواصی خراسان رضوی می‌گوید با توجه به پتانسیل بالای نجات غریق و غواصی خراسان رضوی باید بین سه تیم برتر کشور باشیم.

خراسان رضوی باید بین سه تیم برتر نجات غریق کشور باشد
 حمیدرضا دهدشتی، رئیس جدید هیئت نجات غریق و غواصی خراسان رضوی یکی از برنامه های مهم خود را در دوران مدیریتش، تلاش مضاعف در جهت جذب اسپانسر برای تیم‌های باشگاهی استان اعلام کرد و اظهار کرد: کسب سرگروهی منطقه شمال شرق و همچنین قرار گرفتن در بین 3 تیم برتر کشور در حوزه آقایان و بانوان از دیگر برنامه‌های هیئت خواهد بود.
حمیدرضا دهدشتی با اشاره به پتانسیل خوبی که در استان وجود دارد، عنوان کرد: آموزش نجات غریق برای رده سنی زیر 16 و 12 سال و برگزاری مسابقات منطقه‌ای و جشنواره در سنین مختلف را در برنامه های خود قرار می‌دهیم.
وی تشکیل کمیته‌های تخصصی و کاربردی را اثربخش دانست و اعلام کرد: برگزاری کلاس‌های دانش افزایی و ارتقای سطح مربیان و داوران با تعامل با مراکز مختلف را نیز پیگیری خواهیم کرد.
رئیس جدید هیئت نجات غریق و غواصی خراسان رضوی یکی از اولویت‌های این هیئت را تلاش در جهت تعامل با فدراسیون و اخذ مجوز لازم برای برگزاری دوره‌های ارتقای مربیان و دریافت سهمیه و حضور حداکثری در کلاس های ارتقای مدرسین در خارج از استان اعلام کرد.
فراهم نمودن فضای مناسب اداری برای هیات شهرستان‌ها و همچنین استفاده از تجربیات پیشکسوتان و همه اعضای هیئت از دیگر برنامه هایی بود که دهدشتی به شرح آن پرداخت.
وی یکی از دیگر برنامه‌های هیئت را ایجاد انگیزه بین ورزشکاران و روان سازی امور اداری از طریق مکانیزه کردن سیستم معرفی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.