مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: هدف از جابجایی مدیران چرخش مدیریتی و استفاده ازظرفیت‌های مدیریتی بدنه سازمان است و نگاه حذف نیرو وجود ندارد.

هدف از جابجایی مدیران استفاده ازظرفیت‌های مدیریتی بدنه سازمان است

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل مکرمی فر درمراسم تودیع و معارفه رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشهد افزود: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد جز ادارات درجه یک شهرستان است و حضور رئیس سابق این اداره باعث ارتقاء جایگاه اداره میراث فرهنگی مشهد شده است.

وی با اشاره به جابجایی رئیس اداره مشهد و معاون سرمایه گذاری اداره کل، ادامه داد: هدف از این اقدام چرخش مدیریتی با نگاه تخصص گرایی و افزایش بهره وری از نیروهای کاربردی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی تصریح کرد: جابجایی‌هایی که بعد از انتصابم در اداره کل انجام داده ام در راستای تخصصی شدن امور مربوطه بوده است و بسیاری از افراد به حوزه تخصصی خود بازگشته اند.

مکرمی فر بر ضرورت تقویت بدنه کارشناسی اداره کل تاکید کرد و گفت:طی ۵ سال آینده بسیاری از نیروهای خوب بازنشسته خواهند شد و با خلاء جدی در حوزه کارشناسی مواجه خواهیم بود این در حالی است که متاسفانه امکان استخدام نیرو نیز در حال حاضر وجود ندارد.

وی افزود: باید سعی کنیم نسبت به پرورش نیرو به خصوص در بخش کارشناسی اقدام کنیم تا خلاء برون رفت نیروهای بدنه سازمان مرتفع شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره به جایگاه اداره میراث فرهنگی مشهدگفت: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشهد بار بزرگی را از دوش اداره کل برداشته است و در همین راستا تفویض اختیاراتی از اداره کل به این اداره انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.