قدس انلاین : فیلم کوتاه "نان بازو" که توسط هنرمندان کاشمری تهیه و ساخته‌شده، در ردیف منتخبین جشنواره قهرمان من قرار گرفت و امشب عوامل آن مهمان برنامه ماه‌عسل هستند.

هنرمندان کاشمری امشب مهمان برنامه ماه‌عسل
 با انتشار فراخوان جشنواره قهرمان من در برنامه ماه‌عسل از شبکه سوم سیما، تعدادی از جوانان هنرمندان و علاقه‌مندان به‌تولید فیلم در کاشمر تصمیم گرفتند با تولیدی یک اثر هنری در این جشنواره شرکت کنند.

کارگردان فیلم کوتاه «نان بازو» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر در خصوص داستان این فیلم کوتاه که برای شرکت در این جشنواره تولید کرده بود، گفت: این فیلم کوتاه به‌زندگی ساده و بی‌آلایش یک کارگر شریف و زحمتکش در کاشمر پرداخته است.

سید مصطفی سیدی با اشاره به اینکه علی فکور نقش اول این فیلم دارای یک همسر و سه فرزند است، با تلاش و پشتکاری که دارد، می‌کوشد تا تنها از طریق کار کردن هزینه‌های زندگی‌اش را تأمین کند، ادامه داد: این فیلم کوتاه برای شرکت در جشنواره قهرمان من برنامه ماه‌عسل توسط تعدادی از جوانان علاقه‌مند در حوزه فیلم‌سازی تهیه و تولید شده است.

وی بابیان اینکه در مهلت تعیین‌ شده برای ارسال آثار تولید شده بیش از 10 هزار فیلم از نقاط مختلف کشور به این جشنواره ارسال‌ شده است، افزود: در مرحله نخست داوری، از میان آثار رسیده، 28 اثر برای مرحله نهایی انتخاب شدند که فیلم نان بازو یکی از آنها است.

کارگردان این فیلم کوتاه با اشاره به اینکه از طریق اپلیکیشن روبیکا از میان 28 اثر سه فیلم بیشترین رأی را از سوی مردم دریافت کردند، خاطرنشان کرد: امشب قهرمانان و عوامل سه فیلم منتخب در برنامه ماه‌عسل حاضر می‌شوند و مردم نیز تا پنجشنبه نیز فرصت دارند از طریق اپلیکیشن روبیکا آثار اول تا سوم را انتخاب کنند.

وی با تقدیر از همراهی انجمن سینمای جوانان ایران نمایندگی کاشمر تأکید کرد: این فیلم کوتاه به کارگردانی سید مصطفی سیدی، تهیه‌کنندگی امید عرب، تصویربرداری مهدی علی‌محمدی و سید مصطفی سیدی و تدوین گری سید مصطفی سیدی و حمید علی‌محمدی ساخته‌ شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.