اصفهان- کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان ۳ سارق را که با مالکان خودروهای فروشی در سایت دیوار تماس و تحت عنوان خریدار تعداد ۱۱ دستگاه خودرو را سرقت کرده بودند، دستگیر کردند.

خریداران سایت دیوار، سارقان خودرو بودند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در این باره اظهارکرد: در پی شکایت تعدادی از همشهریان مبنی بر سرقت خودروی آنها توسط ۳ فرد ناشناس، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سعید سلیمیان تصریح کرد: در بررسی‌های به‌ عمل‌آمده مشخص شد این سارقان بامالکان خودروهای فروشی در سایت دیوار تماس و پس از نوشتن قولنامه و اخذ وکالت تعویض پلاک از فروشنده او را فریب می‌دادند و خودرو را سرقت می‌کردند.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام یک سری کارهای تخصصی موفق شدند ۳ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: افراد دستگیر شده به سرقت ۱۱ دستگاه خودرو شامل اپتیما، هیوندای آزرا، ام وی ام، پراید، پژو پارس، سمند و پراید به ارزش ۳ میلیارد ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی در پایان از تحویل سارقان به مرجع قضائی و بازگرداندن خودروهای سرقتی به مالکان پس از طی مراحل قانونی خبر داد و به همشهریان توصیه کرد: اگر قصد فروش خودرو یا هر وسیله دیگری را از طریق سایت‌های فضای مجازی دارید باید محل ملاقات را خودتان تعیین کنید در محل ملاقات به‌ تنهایی حاضر نشوید اگر خریدار قصد چک کردن خودرو را دارد کنار آن فرد داخل خودرو بنشینید و از تحویل مدارک خودرو به آنها اکیداً خودداری کنید. #

سقوط شهروند اصفهانی در چاه آب

فرمانده انتظامی شهرستان از سقوط یک شهروند اصفهانی در چاه آب ۳۰ متری و فوت او خبر داد و گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط فردی در چاه آب در یکی از مناطق شهر "اصفهان" بلافاصله گروه گشت انتظامی این فرماندهی به محل اعزام شدند.

سرهنگ حسن یار دوستی تصریح کرد: مأموران اعزامی به محل حادثه مشاهده کردند فردی ۵۱ ساله در اثر بی‌احتیاطی به داخل چاه آب ۳۰ متری سقوط کرده و متأسفانه جان خود را از دست‌ داده است.

سرهنگ یار دوستی ادامه داد: جسد متوفی توسط مأموران اداره آتش‌نشانی به بیرون از چاه انتقال و در نهایت به پزشکی قانونی منتقل شد.

توقیف محموله میلیاردی دوربین دید عقب خودرو در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله دوربین خارجی دید عقب خودرو به ارزش ۲ میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ محمدحسین بابا کلانی گفت: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین بررسی مدارک و محموله‌های خودروهای عبوری از ایستگاه، یک دستگاه کامیونت را متوقف کردند.

وی ادامه داد: این خودرو که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود حامل ۱۰ هزار و ۷۹۸ عدد دوربین خارجی دید عقب خودرو بود که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.

سرهنگ بابا کلانی با اشاره به توقیف خودرو و محموله، بیان داشت: محموله کشف‌ شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان از دستگیری راننده و تحویل او به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۸ سارق و کشف ۱۶ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح بزرگ پیشگیری از سرقت و دستگیری ۸ سارق و کشف ۱۶ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: روز گذشته طرح ضربتی پلیس اصفهان برای پیشگیری از سرقت خودرو و برخورد با سارقان به‌طور هم‌زمان در شهر اصفهان اجرا شد.

سرهنگ حسن یار دوستی افزود: درنتیجه اجرای این طرح تعداد ۱۲ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی اظهارکرد: از دیگر دستاوردهای این طرح ضربتی دستگیری ۸ سارق حرفه‌ای وسایل نقلیه و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی بود.

یار دوستی تصریح کرد: وسایل نقلیه کشف‌شده پس از طی مراحل قانونی به مالکان آن‌ها بازگردانده می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از استمرار طرح‌های ویژه پلیس در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه خبر داد و خاطرنشان کرد:آن دسته از افرادی که در خیال خود هنوز نقشه‌های شوم می‌پرورند و به دنبال خدشه‌دار کردن امنیت هستند بدانند که پلیس بااقتدار و با همیاری عموم مردم با آنان برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

کشف محموله زغال بلوط قاچاق در دهاقان

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان از کشف یک محموله زغال بلوط قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون بنز خبر داد.

سرهنگ اسماعیل پریشانی تصریح کرد: روز گذشته مأموران پلیس آگاهی شهرستان دهاقان حین اجرای طرح کنترل خودروهای عبوری از محور بروجن –دهاقان یک دستگاه کامیون بنز را جهت بررسی مدارک و محموله متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی اولیه راننده خودرو اعلام کرد، محموله یونجه خشک‌شده حمل می‌کند که در بازرسی دقیق مقدار ۳ تن و ۶۱۰ کیلوگرم زغال بلوط قاچاق کشف شد.

سرهنگ پریشانی گفت: ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان ۱۵۰ میلیون ریال اعلام‌شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان در پایان اظهار کرد: در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

پرونده سارقان زورگیر بسته شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از دستگیری ۲ سارق که با اعمال زور و خشونت از شهروندان سرقت می‌کردند خبر داد وگفت: در پی وصول شکایاتی مبنی بر سرقت توأم با خشونت و ضرب شتم در شهر "شاهین‌شهر" بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار کرد: وی افزود: گروه گشت انتظامی حین گشت زنی این ۲ سارق را حین سرقت از فردی مشاهده و وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان که متوجه حضور مأموران شدند قصد متواری شدن داشتند که در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ مختاری اضافه کرد:افراد دستگیرشده به ۸ مورد سرقت با این شیوه از شهروندان اعتراف و انگیزه خود را تأمین مخارج اعتیاد اشان اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین در پایان به شهروندان توصیه کردحتی‌الامکان از حمل وجوه نقد یا اموال باارزش خودداری کنید، از تردد در مکان‌های خلوت و تاریک خودداری شود و در صورت برخورد با این سارقان از درگیری با آن‌ها، انجام اعمال خودسرانه و مقاومت در برابر آنان بپرهیزید و در اولین فرصت ممکن موضوع را به پلیس اطلاع دهید.

کشف چمدان تریاکی در اتوبوس مسافربری

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین شهر در بازرسی از چمدان یکی از مسافران اتوبوس مقدار ۱۰ کیلو گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهرگفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین شهر یک دستگاه اتوبوس مسافربری را جهت کنترل و بازرسی متوقف کردند.

سرهنگ رجبعلی مختاری با اشاره به اینکه این خودرو از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود، ادامه داد: در بازرسی از چمدان یکی ازمسافران مقدار ۱۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: دراین رابطه پرونده تشکیل و این سوداگر مرگ برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ مختاری در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

سرقت با ترفند ساندیس مسموم

سارقی که با ترفند خوراندن ساندیس مسموم قصد بی‌هوش کردن فردی و سرقت از او را داشت در عملیات مأموران انتظامی شهرستان اصفهان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت : شهروندی ضمن مراجعه به گشت پلیس اصفهان حین برقراری نظم و امنیت از وجود یک سارق خبر داد.

 سرهنگ حسن یار دوستی از سرعت عمل و دستگیری فرد سارق توسط گشت انتظامی خبر داد و گفت:این سارق ۲۸ ساله به بزه انتسابی خود اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام مسئول ادامه داد: سارق با پیشنهاد ساندیس مسموم قصد بی‌هوش نمودن شاکی را داشت که این فرد متوجه می‌شود و بلافاصله به پلیس مراجعه می‌کند.

 فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان ضمن هشدار به شهروندان خاطرنشان کرد : به‌هیچ‌وجه از افراد ناشناس و غریبه خوراکی‌های مشکوک دریافت نکنید و به‌راحتی به آنان اعتماد نکنید چراکه ممکن است طعمه این افراد قرار گیرید.

واژگونی سمند در محور داران ۲ کشته برجای گذاشت

گروه استان‌ها_اصفهان _ رئیس پلیس‌راه استان از واژگون شدن  یک دستگاه سواری سمند در محور داران-الیگودرز و فوت راننده و سرنشین آن  خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور داران-الیگودرز، بلافاصله مأموران پلیس‌راه  دامنه  به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ حسین پور قیصری افزود: متأسفانه براثر وقوع این حادثه رانندگی راننده و سرنشین خودرو  به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس‌راه علت وقوع این حادثه رانندگی را، عدم توجه به جلو توسط راننده خودرو اعلام کرده‌اند.

رئیس پلیس‌راه اصفهان در پایان  از رانندگان خواست تا هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی‌مورد پرهیزکرده و با دقت کامل  و توجه به جلو و اطراف رانندگی کنید تا شاهد وقوع این‌گونه حوادث جبران‌ناپذیر جاده‌ای نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.