رشت- مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان، فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و گسترش بیش از پیش فرهنگ رضوی میان مردم است.

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کتابخانه عمومی، هادی نوری افزود: استفاده از ظرفیت دستگاه های همراه و همدل، توجه بیشتر به ظرفیت کتابخانه ها و نیز بهره برداری رسانه های استانی را لازمه معرفی جشنواره هشتم به عموم مردم دانست.

وی با اشاره به مشارکت بیش از۲۰ هزار نفر از مردم گیلان در سال گذشته و استقبال باشکوه از هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، بر تلاش و هم افزایی هرچه بیشتر مجموعه کتابخانه ها با دستگاه های همراه تاکید کرد.
گفتنی است؛ بر اساس اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۳۱ تیرماه امسال است و داوری آثار رسیده به این جشنواره نیز ، ۱۵ مرداد امسال انجام می‌شود.
علاقه‌مندان برای تهیه کتاب‌‎های مسابقه می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی استان گیلان و نیز پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان به نشانی www.gilanpl.ir نسبت به دریافت فایل الکترونیک منابع اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.