شهرکرد-دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر در هیچ یک از نقاط آلوده استان معتاد متجاهر وجود ندارد و این مناطق تنها مکانی برای توزیع مواد مخدر هستند.

در هیچ یک از نقاط آلوده استان معتاد متجاهر وجود ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید قدیر مرتضوی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به در پیش رو بودن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: ویژه برنامه های پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، برنامه های فرهنگی و ورزشی برای این روز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برگزاری همایش گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و تقدیر از خانواده های شهدای حوزه مبارزه با مواد مخدر از دیگر برنامه های سالروز مبارزه با مواد مخدر خواهد بود.

مرتضوی با اشاره به اعتبارات هزینه شده در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در سال ۹۵ حدود ۱۲۰ میلیون تومان برای امورات فرهنگی و در سال ۹۶ بیش از ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات جاری و ۵۰۰ میلیون تومان نیز از محل اعتبارات عمرانی استان برای این مهم هزینه شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر افزود: در سال ۹۶ برای ایجاد فضای سبز، احداث معابر عبور و مرور در مناطق آلوده و ایجاد ایستگاه‌های ایست و بازرسی حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مرتضوی با اشاره به کشفیات انواع مواد مخدر در سال گذشته گفت: بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در سال گذشته در چهارمحال و بختیاری کشف و همچنین ۷۰۰ نفر معتاد در طرح های مختلف نیروی انتظامی دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شده اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به مناطق آلوده استان گفت:در حال حاضر در هیچ یک از نقاط آلوده استان معتاد متجاهر وجود ندارد و این مناطق تنها مکانی برای توزیع مواد مخدر هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.